Az A 45 és a CLA 45 után megérkezett a CLA 45 Shooting Brake is
Csupán kétliteres és négyhengeres a CLA 45 Shooting Brake turbófeltöltéses benzinmotorja, ám rengeteg lóerőt sajtoltak ki belőle. Ráadásul kétféle teljesítménylépcső közül választhatnak az érdeklődők. A „gyengébb” 382 lóerős és 480 Nm forgatónyomatékkal rendelkezik, míg az erősebb, S modell 415 lóerővel és 500 Nm forgatónyomatékkal kecsegtet. Mindkettőhöz nyolcfokozatú, duplakuplungos automatizált sebességváltó jár és persze összkerékhajtás is. A szerényebb változat 4,1 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h tempóra, míg a végsebessége 250 km/h. Az S változat pedig egy tizeddel gyorsabb százra, a végsebessége 270 km/h.
Két teljesítménylépcső érhető el
A kombikupé legsportosabb változata persze nem csak motortuningot kapott. Sportosabb adaptív futómű feszül alatta, illetve nagyteljesítményű fékrendszer gondoskodik a lassulásról, természetesen AMG logós féknyergekkel, továbbá elektromechanikus szervokormány gondoskodik a sportos tulajdonságok kidomborításáról.
Hatalmas légbeömlőket vágtak a lökhárítóba
A külső dizájnjegyek is könnyen felismerhetővé teszik az izmos CLA Shooting Brake modellt. Az A 45-höz és a CLA 45-höz hasonlóan egyedi hűtőrácsot, vaskos splittert és hatalmas légbeömlőkkel felvértezett első lökhárítót kap. Hátul látványos difffúzor és négy kerek kipufogóvég – mindegyik 900 mm átmérőjű – árulkodik az AMG modellről, persze a feliratok mellett.
Az utastérben is igyekeztek sportos hangulatot teremteni
Az utastérben mikroszálas anyagok, bőr, vörös varrás, zongoralakk és króm segít elmélyíteni az egyedi, avagy sportos hangulatot, sőt az S változatban a vörös cérnát sárgára cserélték, hogy ezzel is megkülönböztessék a két teljesítményszintet. Végül az MBUX infotainment rendszer is megkapja az AMG specifikus megjelenítéseket a képernyőjére, hogy véletlenül se maradjon hiányérzete a tulajoknak. Az alábbi videóban mozgás közben is megtekinthető az autó.