400 lóerős lett a ferdehátú RS3 is
Frissül az Audi RS3 Sportback
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Beérte szedán testvérét, már a Sportback öthengerese is 400 lóerőt teljesít, szögletesebb formáival minden eddiginél agresszívabbnak tűnik.
Csatlakozik tavaly Párizsban debütáló Limousine társához az RS3 Sportback. A hazai gyártású szedán akkor 400 lóerős öthengeressel feszített a porondon, ahogy most Genfben a ferdehátú testvére fog. Nem csak 33 lóerővel erősebb és 15 newtonméterrel nyomatékosabb a TFSI, maga az autós is leadottt 26 kilót. Így kereken 400 lóerőt és 480 Nm nyomatékot ad le, utóbbit 1700-tól 5850-es fordulatig, ami zseniális. A 0-100-as futás számára 4,1 másodpercet vesz majd igénybe, végsebességét 250 km/h-ban, kérésre 280 km/h-ban korlátozzák. A külső alakul az RS3 Limousine-hoz, 19 colos felniken és 235/35-ös gumikon ül majd, a fényszórók és az utastér minden digitális kijelzője LED-es lesz.
A 2,5 literes benzines erejét 7 sebességes duplakuplungos váltón keresztül viszi át az útra, és akár quattro összkerékhajtással is rendelhető lesz, ami elektrohidraulikus mozgatású többlamellás kuplunggal osztja a nyomatékot a két tengely között. Az alap A3 modellnél 25 mm-rel közelebb ül a földhöz, 20-mm-rel szélesedik az első nyomtáv, a megállásról pedig 310 mm-es fékek gondoskodnak. Az első tengelyre karbon kerámia tárcsákat is kérhetünk. A frissített orcájú RS3 Sportback Genfben mutatkozik először nagyközönség előtt, eladásait csupán áprilistól kezdi, ezért jelenleg az Audi hazai oldalán sem elérhető. Az első darabokat augusztus környékén kaphatják kézhez a szerencsés tulajok, várhatóan a szedánnál valamivel olcsóbban.
én tisztában vagyok a méretekkel és a változtatásokkal is, te nem vagy tisztában vele 😀 és akkor még okoskodsz is 😀 ezek nem az ilyen idióta hozzá nem értőknek csinálnak autót, akik minden évben másik design-t akarnak látni, és úgy HOGY MAGUK SEM TUDJÁK MIÉRT, mert csak :D:D:D:D:D:D
figy elmondom miért vagy rettenetesen ostoba mind emellett a dolgokhoz. a renaultnak még anno nem volt meg a márkaarculata, most megvan, megnézheted majd, hogy maradnak ennél és az új karakteres egyen márkaarctól (mostani keskeny hűtőmaszk) nem fognak jelentősen eltérni….max 20 év múlva.
az audi már hamarabb megtalálta a márka arculatot a single frammel ezt reszelgetik. akik nem találják meg az arculatot, azok összevissza hoznak ki kocsikat pl. suzuki.
attól, hogy valaki reszelgeti a már meglévő dolgát még nem jelenti azt, hogy elmaradott. akinek ez nem tetszik, az majd vesz mást, de azt kijelenteni, h max facelift……istenem…. :D:D:D:D:D:D:D:D
Ezek szerint az A4-es papír méretével sem vagy tisztában. 🙂
Ahogy lent is írták, egy Renault vagy más modell 10 év alatt megváltozott, az RS3 pedig csak egy faceliftnek tűnik ezekhez képest, meg amúgy is.
Gondolom nem sokan veszik és azoknak ez kell. Legyen engem nem zavar, de ettől még van szemem.
Megvagyok bálnapéniszbőr borítású kormány nélkül is.
😀
Miért nem jössz rögtön Frédi és Béni szekér hasonlattal hogy megmagyarázd a lököttséged?
Subidubidúúúúúúú
aki nem látja a különbségeket, az szimplán vak….egy A4-es papír kéne, hogy felsoroljam egyébként a formai változtatásokat kb. de aki nem látja, annak minek mondani? meg az egyébként is minek foglalkozik vele?
de ennyi erővel nézzük a régi audi 80-ast….szinte ugyanez a forma, 4 kerék, 1 kormány, ablakok, eleje van hátulja…. :D:D:D
Lehet azért tűnik faceliftnek mert a 2007es modellhez képest PONT faceliftnek nézi az ember még akkor is ha nem az.
Tessék móricka:
https://www.google.hu/search?%5Burl%5Dq=audi+rs3+2007&rlz=1C1CHMO_huHU586HU586&espv=2&biw=1366&bih=638&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQ0aW-_pHSAhUDiSwKHVJkA7kQsAQIFw%5B/url%5D
Biztos jó ugyan azzal a formatevvel eladni autókat mindörékké? A Porsche ezt csinálja meg a Golf is. Mondjuk az A3 is egy Golf platform.
A multkor erdekes beszelgetesem volt egy taxisoförrel, akivel rendszeresen utazok. A kis taxis vallalkozas nemreg rendelt egy vadonatuj E osztalyos Mercedest taxizashoz, szep auto, ültem is benne többször…
es a sztori erdekes resze most jön: mikor legutobb utaztam vele, panaszkodott, hogy a szep uj Mercit hatulrol megtörtek, pedig meg alig futott par ezer kilometert. De ugy rendesen beleszalltak, szoval csunya lehetett, de megcsinaltak mar azota. Ami beleszallt hatulrol, az egy vadonatuj RS A3-as volt, mindenfele földi joval felszerelve. A nemet soför, aki kiszallt az autobol, egyebkent ha jol tudom sertetlenül, arra panaszkodott, hogy egyszerüen nem fekezett az auto. Ketkedve hallgattam, persze telefonalhatott is, vagy elbambult, elöfordul az ilyen, de a taxisoför azt mondta, hogy folyamatosan hajtogatta, hogy ö fekezett es a kocsi egyszerüen nem reagalt…erdekes eset. Azota nem hallottam az esetröl tovabbi infokat, de gondolom valami vizsgalatot fog kerni az Audi tulaj, mert csak azt hajtogatta, hogy nem fekezett az auto. Vagy 80-al szallt bele a taxiba. Kivacsi lennek a vegkifejletre, ha igaz amit szajkozott…
hát ez, hogy is mondjam…..ilyen móricka féle érvelés 😀 nem tudod megmagyarázni, de az szerinted újabb forma…ahhhaaammmm.
egyáltalán nem hat régebbinek mint a többi, amit felsoroltál, egész egyszerűen más. az hogy most nincs tele csücsökkel, túlnyúlásokkal, meg nem úgy néz ki, mint egy összegyűrt energiaitalos doboz, az nem azt jelenti, hogy el lenne maradva…sőt, sokkal harmónikusabb mint azok…az új civic szimplán egy tultolt káosz 😀 nem lett csúnya, de a kettő közül kellene választani, ezt választanám.
Érezhető ugrások designban kb 10 évente vannak, a 10 évvel ezelőtti A4 igen, az elvan maradva de ez nem, akár tetszik akár nem. persze szubjektíven lehet vitázni róla, ha valaki unatkozik és rengeteg ideje van, de az a tényen semmit nem változtat.
Mondjuk az új Civic, de még a Megane mellett is, de az összes radikálisan változott formavilág mellett volvo s90 v90, xc90, talisman, új scenic, nissan maxima 2017, toyota c-hr, új prius predátorszájú lexusok,de még az infiniti q50 is a maga módján stb stb.
Ez az auto pont úgy néz ki mint a korábbiak egy erősebb facelifttel semmi több.
mi az ami mellett 5 évesnek hat ez a kocsi. érdekelne komolyan (mert én nem nagyon tudok ilyenről, legalábbis széria autóról).a belsejét elismerem nem nagy cucc, de nem is lóg ki túlzottan a mostani sorból (legalábbis 5 évnyi távlatban biztos nem).
Szerintem úgy 5 évvel ezelőtt ez a forma kívül belül ütős lehetett, ma viszont ezt már kevésnek érzem.
Nem vagyok egy „német autó fan”, de ez a modell nagyon tetszik és azonnal megvenném, ha nagyon sok pénzem lenne.
Szeretem az olyan autókat, amelyek nem hivalkodnak annyira az erejükkel. Ez az autó brutálisat megy, ahhoz képest ahogy kinéz. Meddig bírná, az már más kérdés.
Viszont a 4 év vagy 200.000km azért elég jó garancia, így megelőlegezném a bizalmat. 🙂
Épp ésszel viszont egy CTR már bőven elég és annak van 3 egyértelmű előnye: Japán, kézi váltós és jóval olcsóbb, de nem annyival lassabb, sőt.