A Wuling leginkább a kicsi, villanyhajtású járgányairólismert, ám msot előrukkoltak egy majdnem öt méter hosszú, középkategóriás modellel is. A Xing Guang egészen pontosan 4,83 méter hosszú, szélessége 1,86 méter, magassága pedig 1,51 méter, míg a tengelytávolsága 2,8 méter. Szóval ez már tényleg nem egy pici autó, ráadásul a légellenállási együtthatója is nagyon jó, az érték: 0,228.
Körülbelül Toyota Camry méretű
Bent eléggé minimalista a műszerfal, amit az alapból 7 colos digitális műszeregység és a 10,1 colos infotainment kijelző ural, de rendelhetőek ugyanezek 8,8, valamint 15,6 colos méretben is. Emellett lebegő középkonzolt, rengeteg tárolóhelyet és teljesen vízszintesre hajlítható első üléseket is kapnak az ügyfelek.
Az autó hajtáslánca 1,5 literes, négyhengeres benzinmotoron alapuló konnektoros hibrid rendszer, de csak a villanymotor teljesítményét árulták el, ami 177 lóerős. Az alapváltozat 9,5 kilowattórás akkumulátort kap, amellyel 70 kilométert tud megtenni tisztán villanyhajtással az autó. A másik lehetőség a 20,5 kilowattórás akkumulátor amellyel már 150 kilométert tud megtenni elektromos üzemmódban, a teljes hatótáv pedig 1100 kilométer is lehet.
Hátul kicsit Kia EV6 utánérzés
A hab a tortán az autó ára, amely persze csak Kínára érvényes, de ábrándozni lehet arról, milyen lenen, ha hozzánk is a 88 800 jüanos, tehát körülbelül 4,3 millió forintos alapárral érkezne, ráadásul a csúcsváltozat sem drágább 105 800 jüannál, ami 5,2 millió forintnak felel meg.
Teljesen villanyhajtású változat is érkezik majd belőle
Azt nem tudom Kínában mennyi az ÁFA, azt tudom, hogy itthon mennyi.
Ez az autó a legvaddisznóbb számításaim szerint sem lenne több 7 misinél.
A kérdés csak annyi, akkor ki venné a túlárazott európai, nem villanyos autókat nálunk ?