A Probox egy pillanatig sem akar többnek tűnni, mint ami. Az autó megjelenése zavarbaejtően az 1990-es éveket idézi. A frontrészen nyoma sincs a Toyota aktuális formanyelvének, de a felnik is a lehető legegyszerűbb dizájnt kapták. Azonban ebben az árkategóriában nem érdemes túl sokat várni, hiszen szinte csak kei carokat találni még a japán újautó-piacon is. Ezzel szemben a Probox egy teljes értékű gépjármű a maga 4,24 méteres hosszával.
Az eredeti modellt még 2002-ben mutatták be, 2014-ben jelent meg a második nemzedék. Utóbbi nehezen mondható meg az utastérről, hiszen olyan, mintha minimum egy 20 éves autó enteriőrje lenne. Nyoma sincs nagy kijelzőknek, a kormány mögött is csupán egyetlen műszer található, minden máshol olcsó, kopogós műanyag.
Motorikusan sem éppen a legfejlettebb technikát vonultatja fel a Probox. Az alapmodellbe 1,3 literes szívó benzinmotor kerül 94 lóerővel és 122 newtonméterrel. Akár 1,5 literes erőforrással is kérhető, sőt az összkerékmeghajtás is lehetséges extra. Mindezek ellenére a csúcsmodell sem kerül többe 5,2 millió forintnál, míg a legolcsóbb verzió 3,8 millióért vihető haza, csak épp nem Európában, ahol hivatalosan nem forgalmazzák.
Venném!!!