A vászontető is jól áll a CLE-nek
A CLE tavalyi bemutatója után hivatalosan is leleplezte a vászontetős modellt, ami olyan trükkökkel segíti a kényelmes kabriózást, mint az Aircap rendszer, amely a szélvédőkeretből kiemelkedve az utasok feje fölé irányítja a légáramlást, valamint az Airscarf, amely meleg levegőt áramoltat az elöl ülők nyaka körül, így hűvösebb időben sem kell a garázsban hagyni az autót.
4,85 méter hosszú, 1,86 méter széles, 1,42 méter magas, a tengelytávja pedig 2,87 méteres
Az Aircap rendszer a zavaró légáramlatokat hivatott elterelni az utastérből, hogy még kellemesebb legyen a "kabriós élmény"
Az utastérben a 12,3 colos digitális műszercsoport mellett egy 15 és 40 fok között dönthető 11,9 colos érintésérzékeny multimédiás kijelző is helyet kapott a műszerfalon. A Cabrio kivitelben speciális bevonatot kapnak a bőrülések, hogy a nyári hőségben se melegedjenek fel túlságosan, így a márka közleménye szerint akár 12 fokkal is hűvösebbek maradnak, mint a normál bőrülések.
A középső kijelző dönthető, hogy erős napsütésben is könnyedén használható legyen
A csomagtér 385 literes, de még a tető behajtásával is marad 295 liter
A CLE Cabrióhoz minden erőforrás lágy hibrid rásegítéssel érkezik, a kínálat csúcsán pedig a 3,0 literes, hathengeres motor áll 376 lóerővel és 500 newtonméteres forgatónyomatékkal. Ezzel a motorral álló helyzetből 4,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, míg a végsebessége 250 km/óra. A leggyengébb hajtáslánc a 220 d 194 lóerővel és 440 newtonméter nyomatékkal, valamint 234 km/órás végsebességgel, és 7,9 másodperces 0-100 gyorsulással. Utóbbi kicsivel 25 millió forint alól indul itthon, míg a csúcsváltozatért már több mint 31 millió forintot kell a kereskedésben hagyni, de a legolcsóbb változat 24 363 000 forinttól elérhető, a jelölése CLE 200. A hazai forgalmazás idén áprilisban kezdődik.