35. születésnapját ünnepli a Mazda MX-5
A Mazda nyitott tetős kisautójából a négy generáció alatt több mint 1,2 millió fogyott
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A mai világban már nehéz érvényesülni a kisautókkal, a Mazda azonban továbbra is sikert sikerre halmoz a felhőtlen vezetési élményt kínáló MX-5-össel, amelynek tervezési filozófiáját anno a lovas és a ló közötti kapcsolatból merítették.
Az évtizedek múlásával valami nem változott: még mindig mosolyt csak az arcokra az MX-5
Nem csak vászontetővel rendelhető
Középmotoros?!
Orr-középmotoros lenne a helyes kifejezés
Tudtommal csak szimplán orrmotoros. Mindenesetre legalább a cikk már korrigálva lett és a „középmotoros” kifejezés kikerült a szövegezésből.
Nehéz elfogadni középmotorosnak, bár a súlyt igyekeztek középre tenni.
Csak halkan jegyzem meg, a középmotor középsúly ideális versenyzésre (lásd F1 autók) de élményautónak jobb ha hátul kapar is, tehát hátul nincs akkor súly. Inkább riszáljon korán mielőtt kitör a kocsi. Ezért hírhedt az MG-F meg az Audi R8, mert túl jó a trakció és driftelgetés helyett csak megy íven amig le nem száll róla a nagy sebesség miatt.