326 lóerős hibrid is jöhet a Subaru WRX STI-ből
Elektromos hajtást kaphat a Subaru csúcsmodellje, a WRX STI
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A legfrissebb információk szerint a Subaru hibrid hajtáslánccal is piacra dobja a következő generációs WRX STI-t, ami legkorábban 2017-ben érkezhet.
A legutóbbi kémfotók alapján arra lehet következtetni, hogy a japán gyártó hamarosan lerántja a leplet vadonatúj sportmodelljéről, a következő generációs WRX STI-ről. Az autó a Subaru SGP platformjára épül, és a jelenlegi hírek szerint hibrid változat is érkezik belőle. A 2,0 literes turbómotor mellett egy elektromotor is helyet kap majd benne. Utóbbi a hátsó kerekeket, míg a belsőégésű motor az elsőket fogja hajtani.
A rendszer összteljesítménye 326 lóerő lesz. A hibrid hajtás mellett egy új, hatfokozatú duplakuplungos váltó is megjelenik az Imprezában, amellyel alacsony értéken tartható majd a fogyasztás. A gyáriak szerint 6,5 l/100 km átlaggal számolhatunk. Az újdonság gyártása legkorábban 2017-ben indul, a konnektoros hibrid változat pedig ezt követően kerülhet piacra.
Tudod, miért beszél többes számban…mert Holiday kolléga is ott van. Ketten együtt repülnek a dilettantizmus szárnyán:)
Az az „ny” betűs szó okozza mindig a fószer végzetét. Nekem egy nő lett a végzetem, de Istenem, ízlések és pofonok:)
Itt is mesélhetsz róla bátran, isszuk szavaidat irónia ügyben is.
Mondjuk, ha az lenne a tudás-ital, szomjan döglenénk, az biztos.
Ez nagyon rossz duma, kicsit gyakorolj még. 😀
Roreno bácsinak inkább alamizsnát gyűjtök. A szellemi nyomorékoknak mindig adok valami apróságot.
Neked nem lesz nehéz szellemi táplálékot gyűjteni, igazán nem adsz nehéz feladatot.
2. mesélj a felszín alatti dolgokról is nekünk. Te biztosan mindent tudsz.
Igen, ez a mellébeszélés.
Mesélj, mi volt az irónia, annyira érdekel. Nos? Mitől volt ez ironikus?
Műértők? Mit keresel itt akkor te nyúlszáj?
Irány megtörölni az orrodat.
Ezt a témát csak a műértők vágják. Szóval sicc innen:)
Pont ez látható a modelljeiken…
:-DDD
Ne vitatkozz vele. Fittipaldival tárgyalsz. Naponta olvasni a verseny hírek állandó győzteseként. Hogy jönnél te hozzá, aki szerint alagút kell a síkságra?
Sajnos egyértelműen dilettáns vagy a témában ez látszik a bárgyú érveidből, így nem fárasztom magam a cáfolattal.
Neked egy fosvágen való a jó kis DSG-vel. Ennyit tudsz.
Én csak automatával venném ha vennék … próbálj ki egy dsg-t és ha gyorsabban tudsz váltani mint ahogy az normál ” nem sport ” fokozatban vált benyalok neked csontig … Mondjuk a F1-es pilótáknak is azért van manuális váltójuk mert az sokkal gyorsabb és jobb mint amit beszerelnek robotváltót … 😀 😀 😀 és direkt így lassítják a csapatok az autóikat versenyeken . Ennél hülyébb hozzászólást ritkán olvasni …
„…egy új, hatfokozatú duplakuplungos váltó is megjelenik az Imprezában, amellyel alacsony értéken tartható majd a fogyasztás.”
Sosem értem ezeket a megjegyzéseket.
A fakezű falábú sofőröknek biztos jó és talán kevesebbet fogyaszt, de aki odafigyel és szeret sportosan autózni annak az automata szerintem egyértelműen többet fogyaszt.
Mellesleg elég balfék, aki egy ilyen autót automatával vesz, de biztos lesznek egy páran. 🙂
Az Év Autója jelöltjeiről szóló cikkben a következő áll:
„…(a Tivoli) nem rúghat labdába, ahogy a Subaru egyfelől érdekes és jó, másfelől nem a ma emberének tervezett termékei sem.”
Jelentem, a cáfolat itt látható:)
És ahogy lent olvasható, egy jól megkomponált reklámszlogennel még eladható is lesz:)