326 lóerős hibrid is jöhet a Subaru WRX STI-ből

Elektromos hajtást kaphat a Subaru csúcsmodellje, a WRX STI

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A legfrissebb információk szerint a Subaru hibrid hajtáslánccal is piacra dobja a következő generációs WRX STI-t, ami legkorábban 2017-ben érkezhet.


A legutóbbi kémfotók alapján arra lehet következtetni, hogy a japán gyártó hamarosan lerántja a leplet vadonatúj sportmodelljéről, a következő generációs WRX STI-ről. Az autó a Subaru SGP platformjára épül, és a jelenlegi hírek szerint hibrid változat is érkezik belőle. A 2,0 literes turbómotor mellett egy elektromotor is helyet kap majd benne. Utóbbi a hátsó kerekeket, míg a belsőégésű motor az elsőket fogja hajtani.
Hirdetés

A rendszer összteljesítménye 326 lóerő lesz. A hibrid hajtás mellett egy új, hatfokozatú duplakuplungos váltó is megjelenik az Imprezában, amellyel alacsony értéken tartható majd a fogyasztás. A gyáriak szerint 6,5 l/100 km átlaggal számolhatunk. Az újdonság gyártása legkorábban 2017-ben indul, a konnektoros hibrid változat pedig ezt követően kerülhet piacra.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:13
    Permalink

    Ez nagyon rossz duma, kicsit gyakorolj még. 😀

    Roreno bácsinak inkább alamizsnát gyűjtök. A szellemi nyomorékoknak mindig adok valami apróságot.
    Neked nem lesz nehéz szellemi táplálékot gyűjteni, igazán nem adsz nehéz feladatot.

  • 2017.10.28. at 10:13
    Permalink

    Ne vitatkozz vele. Fittipaldival tárgyalsz. Naponta olvasni a verseny hírek állandó győzteseként. Hogy jönnél te hozzá, aki szerint alagút kell a síkságra?

  • 2017.10.28. at 10:13
    Permalink

    Sajnos egyértelműen dilettáns vagy a témában ez látszik a bárgyú érveidből, így nem fárasztom magam a cáfolattal.
    Neked egy fosvágen való a jó kis DSG-vel. Ennyit tudsz.

  • 2017.10.28. at 10:13
    Permalink

    Én csak automatával venném ha vennék … próbálj ki egy dsg-t és ha gyorsabban tudsz váltani mint ahogy az normál ” nem sport ” fokozatban vált benyalok neked csontig … Mondjuk a F1-es pilótáknak is azért van manuális váltójuk mert az sokkal gyorsabb és jobb mint amit beszerelnek robotváltót … 😀 😀 😀 és direkt így lassítják a csapatok az autóikat versenyeken . Ennél hülyébb hozzászólást ritkán olvasni …

  • 2017.10.28. at 10:13
    Permalink

    “…egy új, hatfokozatú duplakuplungos váltó is megjelenik az Imprezában, amellyel alacsony értéken tartható majd a fogyasztás.”

    Sosem értem ezeket a megjegyzéseket.
    A fakezű falábú sofőröknek biztos jó és talán kevesebbet fogyaszt, de aki odafigyel és szeret sportosan autózni annak az automata szerintem egyértelműen többet fogyaszt.
    Mellesleg elég balfék, aki egy ilyen autót automatával vesz, de biztos lesznek egy páran. 🙂

  • 2017.10.28. at 10:13
    Permalink

    Az Év Autója jelöltjeiről szóló cikkben a következő áll:

    “…(a Tivoli) nem rúghat labdába, ahogy a Subaru egyfelől érdekes és jó, másfelől nem a ma emberének tervezett termékei sem.”

    Jelentem, a cáfolat itt látható:)

    És ahogy lent olvasható, egy jól megkomponált reklámszlogennel még eladható is lesz:)

Vélemény, hozzászólás?