3,2 l/100 km fogyasztással jön a Mazda3 hibridje
Nem csak takarékos, viszonylag olcsó is lesz a hibrid Mazda3
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
November végén Japánban már piacra lép az idén érkezett Mazda3 hibridje, 3,2 l/100 km fogyasztást és 5 millió forint körülinek megfelelő alapárat ígér. Csakis szedánként lesz kapható.
Hogy Európába jön-e a Mazda3 hibridje, azaz a Mazda első hibridje, arról sajnos még nincs információ, az azonban már publikus, hogy Japánban november végén nem csak bemutatja, hanem piacra is dobja a "hagyományos" (persze úgy is éppen eléggé különleges, SkyActiv) benzin- és dízelmotorjaival 4,4 millió forintos alapárral már itthon is kapható harmadik generációs hármas hibridjét a Mazda.
Hibridként csakis a négyajtós Mazda3 lesz elérhető. A hibridrendszer akkumulátorai szokás szerint a hátsó ülés alá, illetve a csomagtér padlójának első felébe kerülnek. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy milyen teljesítményű lesz, azt azonban már igen, hogy a 120 lóerős változatával 5,1 (!) l/100 km vegyes fogyasztású 2,0 literes SkyActiv-G benzinmotoron alapul majd, s a villanymotort is bevető, változó áttételű automata váltóval szerelt kétmotoros verzió 3,2 l/100 km vegyes fogyasztást hoz ígér majd, így étvágyával a Toyota Auris hibridjét is jelentősen alul kívánja múlni.
Csomagtere kisebb lesz, mint a többi verzióé, műszerblokkja kissé átdolgozott, s váltójának választókarja is egyedien parányi. További részletek bizonyára hamarosan megjelennek majd, bízunk benne, hogy az öreg kontinens is fog kapni a hibrid Mazdából.
Érteni még mindig nem értesz a kérdéshez de mostmár arrogáns is vagy. Nem egy nyerő kombináció.
Nem, nem minden elemét de a két cég közötti megállapodás alapján a Toyota rendelkezésre bocsájtja a Mazda számára a HSD szabadalmait. Ennek következtében egy HSD hibridre mondtad azt hogy “tuti nem fogja” lenyomni azt egy másik HSD hibrid. Óvoda a négyzeten.
Leülhetsz, elégtelen.
S3Kbaromfej
Tényleg ???
Minden elemét ???
Olvass már utána mielött ideUGATSZ!!!!!
Mivel a Toyotától veszik át a hibrid hajtásláncot ennek nincs is értelme.
Nem rossz..
Ideje volt már pár éve…
Persze a HSD hajtást nem fogja lenyomni az tutifix !!!