308 feletti lóerővel érkezik az erősebbik 308 GTi
Vadabb verzióval dobják fel a Peugeot 308 palettáját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megszellőztettek néhány infót a franciák, miszerint Golf R-t is verő 308-as érkezik. A GTi vadított verziója elég erős lesz ahhoz, hogy megviccelje a németeket.
Készülnek valamire a franciák, Patrice Delannoy, a Peugeot Sport részlegétől az ausztrál Motoring magazinnak tett interjúja szerint hamarosan bemutatnak egy elég erős 308 GTi-t. Elég erős, már ahhoz, hogy a Volkswagen Golf R ellenfele lehessen, hiszen a jelenlegi 308 GTi egyelőre "csak" 270 lóerős. Delannoy azt mondta, a vadított GTi több mint 308 lóerős lesz, ami jelentős teljesítményugrás, a motor viszont marad az 1,6-os négyhengeres turbó. Azt állítja, rengeteg tartalék van még benne.
Azt is elárulta, hogy komolyabb változtatások nem lesznek a technikában, már ami a futóművet illeti, mivel a 270 lovas GTi technikája eddig képes volt kordában tartani a plusz teljesítményt. Váltó viszont csak egy lesz, az Aisin féle nyolcfokozatú automata, ami remek párosítás a részlegesen önzáró differenciálművel. Delannoy egyelőre nem árulta el, mikor érkezik a vadított 308 GTi, de számíthatunk rá a közeljövőben.
én már kifejtettem a véleményemet ezzel kapcsolatban, a súly is lehet persze kevés, de azért ne a biztonság kárára. az 1.6 nem rossz, mondjuk ha 250 lóval megtudják csinálni megbízhatóra, meg egy akkupakk meg hátsó tengelyre 2 kis elektrómotor 100le értékben azt csókolom.
minek a sok ló ha lehet kevés önsúly is
vagyis kevesebb legyen a kocsi súlya mint 1 tonna legyen egy feszes futómű meg 1 pergős szívó motor
1 erős fék és kész a gokart
[url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/204919/[url]
najó, de az 1.6 vti nem éppen 310-320 ló.
szerintem meg az mivel úgy 270-280le körül volt a princeböl a legerősebb eddig, most még rátoltak kicsit.
Csak azért nem fejlesztenek új motort ha tudja a korábbi is ezeket az értékeket.
A prince amúgy is kiváló motor lehetne ha kiforrottságig vitték volna a bmw-sek csak náluk ez nem szempont mivel németek a szervizt éltetik.
emissziós szempontból is tudta ezt a teljesítményt.
nem hiszem hogy bmwprice motor van benne
2006-2010 ig volt probléma a motorral
de viszont a vti-vel nincs probléma mert nincsen turbo
de viszont csőren a lánc cserélni kell
BMW Prince motor.
Pont ezek a szerencsétlen csigazabálók tartanak ott, hogy 1,6-os motorból kihozzanak több mint 300 lóerőt.
Persze kihozni nem nagy kunszt, de azt illene meg is tartani kb. 100.000km-ig. 😀
rengeteg, nyilván erőben akár 1000 lóig is mehetnek, szal tartalék van, mondjuk akkor csak 1000km-et bírna a motorcseréig. funny lenne.