300 lóerővel érkezett a legerősebb Renault Megane

Megérkezett a Megane R.S. Trophy változata

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

280 lóerővel indított, 300-ra hízott a Megane R.S., ahogy ígérték, megérkezett a Trophy változat. Nico Hülkenberg is segítette a Renault Sportot a Trophy tökéletesítésében.


Év elején érkezett a legújabb Renault Megane R.S.[/url], a franciák új sportkompaktja. Az már akkor biztos volt, hogy nem csak ennyivel készülnek, hisz a 280 lóerő még kevés a kategória többi versenyzőjéhez. A Trophy verziót már akkor beharangozták, de egészen mostanáig kellett várni rá. Most itt van, méghozzá kereken 300 lóerővel és 420 Nm nyomatékkal. Feljebb húzták az 1,8 literes turbós benzinmotort, változtattak a turbón és a kipufogórendszeren is, így nyertek plusz 20 lóerőt.
Hirdetés

A Trophy alapját a Cup felszereltségű Megane R.S. adta, vagyis alapból jár hozzá a mechanikus Torsen sperr differenciálmű és a 25 százalékkal feszesebb csillapítás, valamint a 30 százalékkal keményebb rugózás. 10 százalékkal feszesebb stabilizátorokat kapott, valamint nagyobb igénybevételre tervezett ötvözetből készült féktárcsákat, melyre pirosra fényezett Brembo nyergek harapnak. Alap a négykerékkormányzás, mely az R.S. esetében Race állásban 100 km/h-ig az elsőkkel ellentétes irányba fordítja a hátsó kerekeket.
A Trophy különlegessége továbbá az egyedi 19 colos felniszett, valamint egy pár első Recaro sportülés Alcantara huzattal, melyeket 2 centivel alacsonyabbra építenek, mint az alap sportüléseket a jobb vezetési élmény eléréséhez. Hatfokozatú kézi, vagy hétfokozatú duplakuplungos EDC automata váltóval is elérhető lesz, a plusz erő pedig 1 tizedet javított a gyorsulásán. A Trophy 5,7 másodperc alatt van 100-on mindkét váltóval, valamint 255-ről 260-ra nőt a végsebessége, 80-ról 120-ra pedig 3,1 másodperc alatt képes gyorsítani. A nürburgringi körrekordhoz a Trophy vélhetően még nem lesz elég, így könnyen tippelhető, hogy érkezik egy még erősebb és könnyített változat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?