A B&B által 5,5 másodperces 100 km/órára gyorsulásra képes a Passat Variant
A német B&B Automobiltechnik tuningcég két teljesítménycsomagot is kínál a VW Passat 2.0 BiTDI motorjához. A gyárilag 240 lóerős és már 1750 1/perc fordulaton 500 Nm-t leadó dízel blokk tovább erősödik.
Két csomagot is kínál a B&B, az olcsóbb 275, a drágább pedig 300 lóerőt hoz ki az alapból sem gyenge, 240 lóerős 2,0 literes BiTDI motorból
Az 1300 eurót (kb. 413 000 Ft) kóstáló csomag 275 lóerőt és 570 Nm-t ígér. A drágább, 3950 eurós (kb. 1,25 millió Ft) módosítással pedig 300 lóerőt és 630 Nm-t teljesít a Passat, mellyel a gyári 6,3 másodperces 0-100 km/h sprint 0,8 másodperccel rövidül. Az autó már gyárilag is 4Motion összkerékhajtással és új, 7 sebességes DSG váltóval érkezik, amelyre szükség is van a bődületes nyomaték miatt. A teljesítménynövekedését a töltőnyomás 0,2 baros emelésével, a motorvezérlő elektronika módosításával, a levegőáramlás optimalizálásával és egyedi, rozsdamentes acél kipufogórendszerrel érték el. A tuningcsomaghoz hozzátartozik az ültetett futómű és a többféle méretben rendelhető 19, illetve 20 colos könnyűfém felnikészlet. A kombi Passathoz hamarosan egyedi fejlesztésű karosszériaelemek is elérhetők lesznek.
Miért tenném? A fél ország rajtad röhög a betört orrod miatt el piranha.
Ne röhögtesd ki magad jobban a szokásosnál, mert már ilyen szmájlit már kitalálni sem lehetne! :DDD
Ilyen autót nem spórolásból vesznek az emberek. A karakterisztika az, ami sokaknak jobban tetszik a benzinesnél. Én pl. a benzines fizimiskáját jobban szeretem, így amikor a 300 ló volt a cél, akkor amellett döntöttem, de simán el tudom képzelni, hogy másnak meg a diesel tetszik.
Én meg azokat nem értem akik vesznek egy 300-400lóerős autót és persze dieselből , hogy majd ők spórolnak az üzemanyagon 😀 vagy lehet szeretik a harkály popácsolást hallgatni menet közben ? . Arra nem gondolnak , hogy nem biztos előnyös egy 2.0 tdi motornak a 300 lóerő leadása … oké kevesebb az üzemanyag számla mint ha ez benzines lenne , de mi van a szerviz költségekkel mikor majd ezt azt milliókért cseréni kell a motorban .Egyébként meg ha a passat 2.0 btdi 14.5 milliós extrákkal növelt árához hozzá adunk még 1.2 milliót még mindig csak 15.7 nél járunk ahol igen kedvező ajánlat egy 300 lóerős autó . Persze az más kérdés , hogy 4 hengeres diesel motor és nem egy v6 vagy sor 6 benzin motor .
Szerinted maguknak készítették? Miért ne adhatnának bármiért pénzt? Biztosan te is veszel mások számára értéktelen dolgokat.
Ez lesz az év motorja! 😀