482 km/h a Chiron Super Sport 300+ prototípus végsebessége
Az előzetes információk alapján nem sok változás lesz a prototípushoz képest a szériaváltozaton. Természetesen visszakerül a utasülés a jobb oldalra és eltűnik bukókeret, bár utóbbit állítólag extraként megrendelhetik majd az új tulajdonosok. A francia márka sebességlimitert is tervez az autóba, ugyanakkor ezt is kiszedhetik az autóból „némi” felárért. A tulajdonosoknak pedig lehetőséget biztosítanak, hogy kipróbálják az autó végsebességét a VW Csoport (Ehra-Lessien) tesztpályáján.
Egyelőre még nem könyvelték el Guinness-rekordként a csúcssebességét, hiszen nem sorozatgyártású autó. Így hivatalosan még a Koenigsegg Jesko a csúcstartó
Szükség is van a zárt pályára, hiszen a Chiron Super Sport 300+ prototípus elérte a 482 km/h tempót! Persze a szériaváltozat egy kicsit nehezebb lesz, de ugyanezt a sebességet valószínűleg meg tudja majd közelíteni, hiszen a motorja marad ugyanaz. Egy W16-os, nyolcliteres benzinmotor négy turbóval és 1578 lóerővel.
A sebességrekord felállításához kiszerelték az utasülést az autóból, de a szériaváltozatban természetesen benne lesz
Valószínűleg a szériagyártású változat külseje sem változik nagyot. A fekete szénszálas kasztnin narancs színű csíkok futnak majd, és elölről nagyon hasonló marad az alap Chironhoz. Hátul viszont már jelentősebb a változás. Hosszabb lett a sebességrekorder autó, ami hatalmas diffúzort és látványos kipufogóvégeket is kapott. Talán a keréktárcsák még változnak a szériaváltozaton, amit először a Frankfurti Autószalonon mutatnak meg és 1,1 milliárd forintnak megfelelő euróért kínálják majd.
A Frankfurti Autószalonon mutatják majd meg a szériaváltozatot