2,99 millióért már vihető a vadonatúj Renault Clio IV
Itthon a Renault Clio IV: listaára a korábbi Clióéval egyező
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Múlt héten külföldön próbálhattuk, most már itthon is vezethettük a Renault Clio IV-est, de ami fontosabb, már árát is tudjuk. Kedvező!
A szám, azaz az alapár ugyanis valóban bűvös, pontosan a kifutó - Magyarországon Collection névre keresztelt klasszik változatával még nem biztos, hogy megjelenő - Clio III-aséval egyező, így az újdonság méretnövekedését, fejlettebb technikáját és persze kisebb fogyasztását ajándéknak tekinthetjük. Persze itthon nem csak a listaárakról szól az autópiac, a Clio III-ra van vaskos, a készlet erejéig élő, 550 000 forintos árkedvezmény, a Clio IV-re pedig nincs. Illetve mégis van, de csupán a személyre szabhatóságot hangsúlyozó kiegészítőiből, 100 000 forintnyi.
A háromféle - Authentique, Expression, Dynamique felszereltségekkel és négy különböző (2 benzines: 1.2 16V, 75 LE és 0.9 Tce, 90 LE, 2 dízel: 1.5 dCi 75 és 90 LE) motorokkal érkező Clio IV alapára így 2 990 000 forint. Mindegyik verziója négy légzsákos, ESP-s, elektromos első ablakos, de tempomat, LED-menetfény és Renault kártya, illetve nyomógombos indítás is szerepel a bázisellátmányban. Klíma (210 000 forintért), Bluetooth-kapcsolatos, zeneátjátszásra is képes, 7 colos érintőképernyős, Közép-Európa térképes navigációs berendezés (165 000 forintért) a legolcsóbb Clióhoz is kapható, ám jobban jár a vevő, ha a második, Expression szintre lép, 300 ezer forintos felárért ott ugyanis előbbieken túl a magasságában állítható sofőrülés is jár a világos betétes kárpitozás felármentes választási lehetősége mellé.
A csúcsnak számító Dynamique ellátmány felára a bázishoz képest 500, az Expression kivitelhez képest 200 ezer forint. Itt már a műszerfal színe is 4 árnyalatból választható, automatikus, zsebben hordható a Renault kártya, teljes Európa térképes a navigáció, alumínium a felni, automata, egy érintésre végigfutó az elektromos ablak, választható ECO üzemmód és kapcsolható ködfényszóró is. Opcióként számos elem, panorámatető, automata klíma, fényszóró és ablaktörlő, jövő évtől hangvezérlést kínáló R-Link navigációs rendszer, tolatókamera, tolatóradar és számos, a személyre szabhatóságot hangsúlyozó külső-belső optikai elem elérhető. A Clio IV opciós kínálata így meglehetősen hosszú, de ami talán még fontosabb, az új Clio a 3,3 milliótól kínált Expression szinttel extrák nélkül is teljesen vállalható autó, új színeivel, alapáras élénk sárga és strandkorlátóceánkék fényezésével is jól mutat, de opcióként a formáját ihlető DeZir koncepció vörös árnyalatával is elérhető. A Renault Hungária a kifutó Clio III-aséhoz hasonló eladási számokat vár tőle, amire minden esélye megvan, pláne, hogy bevezetési időszakában 5 év garanciával adják.
Leleményes a hátsó kilincs elhelyezése, és egyáltalán nem kényelmetlen a használata, igaz kisebb gyerekek által nem hozzáférhető, de az nem is baj.
.
Közben megnéztem a korábbi Clio árait, egész jó….. A kilincsre meg mondtam is, hogy ízlések és pofonok, neked tetszik, nekem nagyon nem. Kár, hogy ez nem egy választható extra :)))))) akkor mindenkinek olyan lenne, ami tetszik neki.
Igen a III-ast nyomott áron két féle motorral és felszereltségi szinttel tovább forgalmazzák. A kettes Clio pedig új néven Dél amerikában folytattja majd tovább a pályafutását! A rejtett kilincs szerintem zseniális húzás volt annak idején az Alfától, amely ma is rendkivül látványos. Nekem kifejezetten tetszik, bár nem tartom praktikusnak!
Igen
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/jol_arasitott_kisauto_renault_clio_collection-8799
Rendben van a kocsi, jó az ára is. Egyetlen egy problémám van vele. Az öt ajtósnál miért kellett elcseszni a hátsó ajtót azzal a szerencsétlen ablakra helyezett kilinccsel? Az egész autó vonalát megtörti, hogy a kilincs nincs a helyén. Az én számomra ez egy igénytelen, csúnya megoldás. Tudom, hogy annak idején az Alfa találta ki, már akkor sem tetszett. Sok más gyártó meg átvette (Honda, Peugeot 206 SW, stb.), úgy látszik a hülyeség tényleg ragadós. Na mindegy, ettől még sokan venni fogják.
És vajon a mostani III-as Cliót továbbra is árulni fogják valamilyen kiegészítő névvel? Mint annak idején a Clio II-t Campus néven?
Igen, persze, köszönjük a pontosítást! Elírtam, pedig előttem van, hogy a Clio III az Év Autója.
Az alábbi idézet egy kis pontosításra szorul: ” 2005-ben debütált második kiadásával is Év Autójának választott…” 2005-ben a Clio III lett az év autója, a második széria 1998-ban debutált.
Amúgy nagyon baba a gép, és vállalható ára van.