Európai modellekkel mérkőzik meg Amerikában a Fiat furgonja
A Chrysler által forgalomba hozott 2014-es Ram ProMaster az olasz-amerikai autóóriás haszonjármű üzletágát gazdagítja - számos pickup, kis- és nagyteherautó mellett. A dobozos, variálható és többféle hosszban, illetve magasságban kínált furgon Európában harminc éve piacvezető, ezt a szerepet kell mostantól eljátszania az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában.
Amerikában egyedülálló módon a ProMaster két tetőmagasságban, háromféle tengelytávval és négyféle járműhosszal kapható és akár alvázas, vagy padlólemezes kabinnal, felépítmény nélkül is elérhető. Elsőkerék-meghajtással és így könnyebb építésével jelentős előnyt képvisel a Ducato az amerikai hátsókerék-meghajtású létravázas konkurensekkel szemben, miközben maximális teherbírása 2333, maximális vontatókapacitása 2313 kg. Raktere kategóriájában a legalacsonyabb padlózatot kínálja, a rakomány pedig akár három ajtón át is megközelíthető. Mindegyiken befér a szabványos raklap, így targoncával is könnyen pakolható. A kocsi külsejében csak a márkajegyeiben és az amerikai szabályzás követelményeinek teljesítésével tér el európai testvérétől, utasterén is csak egy kicsit változtattak.
Színekben és variálhatóságban nincs gát, a jármű ára is kedvező
A ProMaster motorkínálata eltér a Ducato európai választékától, a Chrysler a 280 lóerős, 3,6 literes Pentastar V6-ost is beveti, amelyhez hatsebességű automatikus váltót csatoltak. Akik olcsóbban szeretnék megvalósítani a szállítást a 174 lovas háromliteres, négyhengeres olasz dízelt választhatják, amelyhez a Chrysler szériában a Fiat ötsebességes automatizált Dualogic kézi váltóját adja. Az amerikai kontinensre szánt járművet a mexikói Saltillóban gyártják, értékesítése a napokban kezdődött meg. A dobozos benzines alapváltozat indulóára az USA-ban 28 630 dollár (kb. 6,2 millió forint).
Egyetértek ez a forma nem amerikába való.
csak az a gond,hogy ezzel a megjelenéssel egyáltalán nem illik amerikába. a RAM VAN,no az amerikai furgon/kisbusz.