A formaterve is elég jól sikerült, egy KTM X-Bow simán elbújhat mellette, a BAC Monóval viszont simán felveszi a versenyt
Ez egy őrület, ami itt négy keréken áll hús-vér vagy inkább karbon és acél versenygép. Gondolnák, hogy ez Mexikóból jött? Inkább hajaz ez a brit receptre: apró karosszéria, hozzá képest nagy motor, tető meg minek. Ismerős lehet a gép, két éve már láthattuk tőlük a VUHL 05-öt, abban 285 lóerős kétliteres Ford EcoBoost dolgozott. Na, ebben a
Mustangból ismerős 2.3-as EcoBoost van, és 385 lóerőre képes, de csak 640 kilót nyom üresen. Értik már, ugye?
Minden a lehető legkönnyebb anyagból készült, még a felnik is karbonszál erősítésűek, a váltó pedig 6 fokozatú szekvenciális, akárcsak egy igazi versenyautóban
Se tető, se szélvédő, 6 sebességes szekvenciális sebességváltó, ehhez bukósisak kell, meg egy jófajta versenypálya. 2,7 másodperc alatt futja a 60 mérföld per órát, ami nagyjából 96 km/h-t jelent. Ezzel egy tizeddel ráver a BAC Monóra is, ami nem kis teljesítmény, persze nyilván nem két emberrel teszi ezt. Ugyanakkor legalább nem csak öncélú szórakozásra jó, vihetünk magunkkal utast is. Akár a kisboltig is, igaz, a 05RR versenypályára termett, rendszámra is jogosult, akárcsak a Mono.