267 km/órával sem lehetett utolérni az öreg Opel Astrát
Meghökkentő verseny az ukrán autópályán
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hihetetlen videó egy olyan Astráról, ami hivatalosan sosem készült, mégis létezik.
Az első, 1991-ben (az Év Autójának választott Kadett E után) bemutatkozott Opel Astrából még nem létezett OPC kivitel, az európai piacon 150 lóerős, 2,0 literes GSi verziója volt a csúcs. Készült azonban ennél is erősebb. Nem máshol, mint a rugalmassága miatt kis szériák, például magyar rendőrautók gyártására is alkalmas szentgotthárdi üzemben. Míg azonban a rendőrautók csupán 1,6-os benzinmotort kaptak, a dél-afrikai piacra szánt 200t S verziókba a Calibra, illetve a Vectra 4x4, 2,0 literes, 200 lóerős turbómotorja került, 6 fokozatú, abban az időben még az ilyen teljesítményhez is különlegességnek számító kézi váltóval.
Akármit is írnak róla nekem ez a kedvenc Opelos videóm.
Nem mai videó, régebben is felkapott volt, akkor is kamunak lett kikiáltva. A GSi-sek szeretik hangoztatni, hogy milyen jól megy az Astra, mivel csak 1000 kg, és 300 lóra komolyabb módosítás nélkül fel lehet húzni. Na most ez annyiban érdekes, hogy amíg a GSi-s barátom ( akinek szintén C20LET van a mocitető alatt ) mesélte, hogy pályán rá bír ragadni a Porsche Cayenne-ra, de azt elismerte, hogy a szélárnyék nélkül nem biztos, hogy ugyanolyan gyorsulást tudott volna produkálni.
Amúgy tiszta matek az egész : az Astra legalább 4-5x olyan nehéz, mint a motoros, és csak 2, max 3x erősebb. Lehet akármilyen váltóáttétel, nem hinném, hogy ekkora súly/lóerőbeli fölényt képes lenne behozni 🙂
Megvan a válasz! A motoron kis romet kerék van :))
Nem az én szemészemmel van a baj!!!! 22sec-nél valóban a motor órája mutat 170-et, de az autó jelenetősen távolodik!!! Sőt ha nagyon szörszálhasogató akarok lenni, akkor még amikor a motor 31sec-nél 260Kmh-val megy, akkor is még igencsak nő a távolság köztük! Azt pedig, már az előttem rosszul látó is megjegyezte, hogy a 110-120-al menő autókat milyen lassan hagyják el, miközben 267Kmh-val mennek??? De persze mindenki azt hisz el amit akar, vagy amit a szemorvosa engedi!?
Az nem stimmel, hogy a matektanárod és/vagy a szemészed rosszul végezte a munkáját. 22mp-nél csak 170-t mutat az óra. 🙂
Kár hogy az Astra rendszámán bal oldalon BG felirat ás bolgár zászló látható…
Jó megfigyelő valaki…
Ukrajnában tudtommal autópálya sincs…
Kár hogy az autó rendszámának bal szélén BG felirat és a bolgár zászló van…
Jó megfigyelő a szerkesztő…
Valami nem stimmel! 17sec-nél még 100-al megy, kb. 22sec-nél, meg már „állítólag” 270-el!!! Ez már nem semmi, csak szerintem nem igaz!
Utána néztem egy „ótvar Ferrari 599 GTB Fiorano” 100-ról 260-ra 15,4sec alatt gyorsul!!!!!
Na ennyit az Opelről!!????
„csak” 2 éves videó 🙂 a „versenyt” vagy 3 kameraállásból felvették annó, motorról, autóból, és egy hídról is.
érdekes,valahogy nem tűnnek annyira gyorsnak a mellettük haladókhoz képest,nem kamu az óra?
Ezek ketten haverok!!!
nekem van ismerősöm aki Kadett C Kupéba faragta bele a 2.0-ás turbomotort, ami hátsókerék hajtású kocsiba egész jó kis művelet volt…
62-63-as kép..
[url]http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5061[/url]