250 fölött alig gyorsul a Porsche Cayman

Melyiket vinnéd? Alfa 8C és új Porsche Cayman S a hóban

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az új Cayman S a Hockenheimringen csúszkál és óra szerint 290-nel repeszt, a csodaszép Alfa 8C a parkolóban kepeszt. Egyik szebb, mint a másik.

Boston, Amerikai Egyesült Államok, havas parkoló. A piros kis olasz sportkocsi sofőrje csúszkálni szeretne, de nem nagyon megy neki. Nem mintha nagyon erre való volna a mindössze 500 példányban készült, csodás szépségű és hangú Alfa Romeo 8C Competizione (4,7 l, V8, 450 LE), na mindegy.
Hirdetés

Hockenheimring, Németország, havas versenypálya. A piros kis német sportkocsit újságíró kolléga tesztelgeti, és nagyon megy neki. Az új Porsche Cayman S verziójáról (6 hengeres boxer, 325 LE) később az is kiderül, hogy a hátsókerékhajtás értő kezekben remek móka, s hogy óra szerint 290-et megy a gép. Hatodikban, valamivel 7000-es percenkénti fordulat fölött. A PDK automata váltó egyébként 7 fokozatú. De 250-től már "vánszorog" a Cayman, szörnyű.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 07:15
    Permalink

    Bármennyire is szép hangja van a Porsche 6 hengeres boxerének, az Alfa szinte mindent lepipál a maga nemében, egyszerűen brutális mi hangot csaltak ki abból a Maserati blokkból… Instant get, még akkor is, ha a tulaj nincs igazán tisztában a hóban való csúszkálás alapjaival 🙂

Vélemény, hozzászólás?