Black Magic gyöngyházfény, 18 colos alufelni és krómdíszek - a Laurin & Klement csomagos Skoda Superb már a legmagasabb szinten is elég puccos autónak számít
Hamarosan a magyar kereskedésekbe is eljut a nem csak a briteknél
nagyon népszerű Skoda Superb
frissített verziója, az első példányok egyikét mindenesetre a cseh államfő, Milos Zeman kapta.
Zeman boldogan pózolt a kulccsal, amit aztán nyilván azonnal a sofőrjének adott
A kívül szokásos fekete, belül barna bőrrel borított Laurin & Klement csúcsfelszereltségű limuzin orrában 3,6 literes V6-os FSI benzinmotor duruzsol szolid 260 lóerővel és 350 Nm-es nyomatékkal, a cseh államfő (sofőrjének) biztos kitörő örömére. Mármint azért is, mert nem ő fizet az üzemanyagért, hanem ugye az adófizetők. A 6 sebességes DSG-vel és még összkerékhajtással is szerelt zászlóshajó 100-as tempóra 6,4 mp gyorsul, végsebessége meg 250 km/ó, hogy azért sietni is lehessen, letolni-levillogni a polgárokat, ahogy kell. Zeman korábban Tatra 700-asban és Octaviában is trónolt, hátsó sora egyiknek sem lehetett olyan kényelmes, mint a lábtérbajnok Superbé.
Ha elég ügyes vagy és nem leszel miniszter, államtitkár, vagy valami cégnél felsővezető, akkor garantáltan nem kell majd ilyen autóban ülnöd, s akkor te majd egy igazán boldog ember lehetsz. Jól vigyázz, nehogy egy ennyire közönséges autóban kelljen akár 1 percet is eltöltened az életedből. Én minden idegszálammal drukkolok neked!
Én meg szmplán csak simán cserélnék azzal, akinek egy ilyen talicska jár, bevállalom, hogy közönséges alaknak tartasz!
Kicsit érdekes a formája az biztos, de a rácfelvarrás után talán kicsit javult. A kombi viszont határozottan szép. A technika pedig VW, úgyhogy ott nem érheti szó a ház elejét. Jó dolog, hogy a cseh elnök Skodával jár, jól áll neki, kifejező dolog, hiszen azt a világon (de legalább Európában) mindenki tudja, hogy a Skoda cseh, még akkor is, ha a VW csoport tagja. Ellenben nálunk egy vezető hiába járna nálunk gyártott Audival, Mercivel, esetleg Suzukival, senkinek nem jutna eszébe róla Magyarország, hiszen az első kettő német, a Suzuki pedig japán.
Szóval mi nem tudunk ilyen téren országimázst produkálni.
(Az is milyen jól nézett ki, amikor Nicolas Sárközy egy Citroen C6-osból szállt ki).
Semmi gond ezzel az autóval, ez egy Volkswagen Skoda emblémával! Négy kerék, tágas belső, megszokott forma, VW dizájn!