Nem gond, hogy nehéz, ha mellé félelmetesen erős is, legalábbis a hosszú egyenesekben és a sebességkorlátozás nélküli Autobahn-szakaszokon
Ugyanazt a konnektoros hibrid hajtásláncot kapta a frissítés előtt is a Touareg R, műszakilag szinte azonos formában járt tehát nálunk néhány évvel ezelőtt. Ekkor a teszthét során egyáltalán nem bizonyította rátermettségét versenyautóként, ám amit a sportosság terén nem tudott megadni, azt tekintélyt parancsoló kiállásával és nyers erejével hozta be.
Ha kíváncsi vagy a teljes tesztre, akkor ide kattintva olvashatod el. Most azonban az új arccal tették próbára teljesen más körülmények között, az alábbi videóban ugyanis éppen az számít, amit a legjobban tud a hatalmas, közel 2,5 tonnás masina. Az állórajtból történő gyorsulás és a méreteihez mérten félelmetes végsebesség tekintetében - érthető módon - nem okoz csalódást a 462 lóerős rendszerteljesítmény és a 700 newtonméternyi maximális forgatónyomaték, a hangélményről pedig a 3,0 literes, V6 elrendezésű, benzines erőforrás gondoskodik, amely önmagában is 340 lóerős. Ha kíváncsiak vagytok erre az élményre a sofőr szemszögéből is, akkor mindenképp nézzétek meg az alábbi videót.