2,5 millióval olcsóbban szórná el dízeleit a Volkswagen
Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával parkoltatva veszteglő dízel Volkswagen modellek.
11 000 darab dízel maradt a Volkswagenre a 2015-ös dízelbotrány óta. Valamit lépniük kellett, így tavaly év végén engedélyt kaptak az Egyesült Államoktól, hogy kicseréljék az érintett EA288 2,0 literes TDI motorok szoftvereit. Az ECM motorvezérlők cseréje után, valamint ha az autók megfelelnek az EPA emissziós sztenderdjeinek, újra piacra kerülhetnek a modellek. Az érintett kupé és kabrió Beetle, Golf, Golf SportsWagen (nálunk Variant), Jetta és Passat modellekre április 14-től kezdve egészen május 31-ig finanszírozási és lízingelési kedvezményeket kínál a Volkswagen megannyi USA-béli kereskedése. Csak az embereknek nem szólnak erről.
A dolog csavarja, hogy a kedvezményekről a legtöbb helyen egyáltalán nem értesítik a vásárlókat, hiszen a Volkswagen a kereskedésekre bízta, hogy azok kiemelik-e ezt az akciót, vagy sem. Ezt Jeannine Ginivan, a VW szóvivője is kiemelte. Az akciók között szerepel 0%-os önrész akár 72 hónapra és egyéb nagyszabású kedvezmények is, amik akár 8500 dolláros, átszámítva közel 2,5 millió forintos leárazást is jelenthetnek. Bár a CarsDirect felmérései szerint az emberek többsége elvesztette bizalmát a TDI-vel szemben, most nagy öröm érheti azokat, akik végül nem jutottak hozzá dízel Volkswagenjükhöz. Az utolsó esély egy amerikainak, hogy dízel Volkswagent vegyen, hiszen nincs többé gázolajossal kínált VW modell a tengerentúlon
Annyira azért nem rossz üzlet. Persze sok minden függ attól, hol, hogyan, milyen körülmények kötött tárolták az autókat. Ha egy 6 – 6,5 milliós Golfot vagy Jettat 3,5-4 millióért adnának nulla beugróval, 72 havi részletre kamat nélkül lenne rá kereslet, legalábbis Európában. Bár én jobban örülnék egy régi szoftveresnek, a saját kocsimat is inkább visszacserélném az Euro2-es motorra az Euro6 helyett, az legalább ment, ha a gázra léptem.
Úgy nézem nem csak Európában kapzsik és gátlástalanok a Vw kereskedői hanem az egész világon . Gyanítom a céghez az önéletrajzban szerepelnie kell egy kapzsisági faktornak és ennek nagysága alapján választják ki a munkatársakat 😀 😀 . Egyébként meg a hülyének is megéri egy átszámítva 10 milliós új autó 7.5 forintos áron ha új lenne … de ezek 2015 ős gyártásúak szóval még ha új is túltárolt használt autónak minősül amik már több mint 2 évesek …. Ebben a formában pedig pont listaáron van szóval ha úgy vesszük semmi kedvezmény nincs mert az autónak kb ennyi az értékvesztése 2 év alatt még akkor is ha 0 km-es … Ezt ahhoz tudnám hasonlítani mint mikor 2003-2004 ben a Rover miután csődbe ment elkezdte kiárulni a több éve reptereken rohadó új autóit csak ők több mint 50% os kedvezménnyel indítottak …