Műszaki téren nem sokban változott az indiai piacra szánt Suzuki WagonR az idei modellévre, a legfontosabb különbség az alapáron kínált 6 légzsák, ami komoly biztonsági előrelépés a korábbi 2 lufihoz képest. Ezen kívül hátsó három pontos öveket kapott az újdonság, illetve innentől E20-as (tehát 20 százalékban etanolt tartalmazó) benninnel is lehet tankolni a friss WagonR modelleket. Már eddig is járt alapfelszereltségként az ABS, az EBD, az ESP és a központi zár is.
Az extrák listája azonban nagyjából itt ér véget, a képeken látható autó ugyanis nem az alapmodell, hanem konkrétan a 3,2 milliós csúcsváltozat. Persze, ez sem sok pénz, ám azt sem szabad elfelejteni, hogy ennyiért Indiában tudják forgalmazni a típust, ami ráadásul mindösszesen 3,65 méter hosszú, a szélessége 1,62 méter, a magassága pedig 1,68 méter. Mindemellé a csomagtartója 341 literes.
Az aprócska egyterű két benzinmotoros opcióval kapható, az egyliteres, háromhengeres, 68,5 lóerős változat mellett az 1,2 literes, négyhengeres, 91 lóerős erőforrás is elérhető. Mindkettőt árulják manuális sebességváltóval vagy robotváltóval, viszont csak a kisebb, háromhengeres motor, annak is a kézi váltós verziója kapott CNG opciót. Fontos azonban megjegyezni, hogy nem véletlenül nincsenek jelen ezek az autók Európában, hiszen még Magyarországon sincs kereslet a valódi, fapados alapmodellekre.
Még 3,2-ből is ~1,5 haszon valószínű van, itt lenne ~6 abból ~4,3 haszon.
Na ezekből telik néhány tetű 14 000 000 000-os lelépési pénzére!