Kérni persze akármennyit lehet, de egyáltalán nem lehetetlen, hogy valaki meg is adja majd a súlyos milliókat a különleges Toyota Land Cruiser terepjáróért.
Valóban létezik a vevő, aki megadja a 22,6 milliót egy 30 éves Toyota terepjáróért?
Teljesen normális, ha egy viszonylag kis célközönségnek szánt autót hónapokig, akár évekig hirdetnek, már persze akkor, ha az eladónak sem sürgős az eladás. Akadnak ugyanis a világban olyan értéktárgyak, amelyekért csak nagyon kevés ember hajlandó rengeteg pénzt fizetni. Ezeket pedig vagy szürreálisan sokáig kell hirdetni, vagy pedig olyannak kell ár alatt eladni, akinek van elég ideje és pénze kivárni a valódi vásárlót. Az eladó, használt autók kínálatát böngészve legtöbbször idős prémium- és luxusautók, veterán sportautók, popkulturális jelentőséggel bíró típusok, netán amerikai különlegességek szoktak ebbe a kategóriába esni.
Akad egy rendszeresen felbukkanó kivétel is, méghozzá az öreg Toyota Land Cruiser terepjárók.
Köztudottan a kiváló terepképességek, a meglepő kényelem és a fenntartható igénytelenség tette naggyá ezeket a terepjárókat, így viszont a legyártott példányok jelentős többségét elhasználták az évek során. Ha azonban felbukkan egy olyan, amelyiket nem tiporták szét az erdei túrákon, akkor súlyos tízmilliókért kerül fel, ráadásul ezeket az autókat általában egészen észszerű idő alatt el is tudják adni a hirdetők. Most éppen egy 1995-ben gyártott, 4,5 literes benzinmotorral szerelt, ráadásul állítólag mindösszesen 50 ezer kilométert futott példány bukkant fel az egyik hazai weboldalon közel 22,6 millió forintért. Hogy sikerülhet-e ennyiért eladni, azt csak a potenciális vevők tudhatják, ám egy dolog biztos: ilyen állapotban öreg Land Cruisert találni évről évre egyre nehezebb lesz annak, aki esetleg hajlandó lenne megfizetni az árát.