A jövőbeni gyűjtők számára a Daewoo emblémás Lacetti lesz a ritka kincs, ugyanis ebből nincs túl sok. Az ötajtós eleve ezen a néven érkezett, a Nubirát a négyajtós és a kombi kapta
Már nem csak a Daewoo, hanem az európai Chevrolet is csak történelem, viszont tőlünk úgy ötezer kilométerre keletre éppen csak kifutott a Lacetti. A típus 2002-ben érkezett Nubira néven, majd 2004 végén Chevrolet Lacettire változott a név. A General Motors érája alatt készülő típus kifejezetten népszerű lett Magyarországon, amit elsősorban a kedvező árának köszönhet. A négy- és ötajtós mellett kombit is kínáltak, illetve a motorválaszték is elég szélesnek mondható, ami sokakat becsábított a szalonba.
A négyajtós és a kombi ábrázata eltér az ötajtóstól. A tulajdonosok életét a hámló műanyagok, a rozsda és a viszonylag magas fogyasztás nehezíti. A konkurensekhez képest most is olcsó a Lacetti, jellemzően 500-900 ezer forint között mozognak az árak, kevés az egymilliónál drágább eladó példány
A dél-koreai kompakt óriási karriert futott be, Kanadától Ausztráliáig kínálták, összesen 12 országban zajlott a gyártása. A Lacetti 2009-ben távozott Európából, helyét a Cruze vette át, ekkor azonban még karrierje elején járt a típus. Az üzbég gyártás 2013-ban indult és egészen idén júliusig tartott, összesen 487 ezer Lacettit szereltek össze. A keleti országban gyártott Lacetti számunkra egy furcsa hibrid, a négyajtós Nubirára az ötajtós teljesen eltérő orrát faragták rá. A gyártást a csökkenő kereslet miatt kellett leállítani, 22 év után már Üzbegisztánban is kezdett elavultnak számítani a típus.
Az Üzbegisztánban gyártott négyajtós eleje és háta külön-külön ismerős, de együtt szokatlan (Forrás: uzautomotors.com)