21 milliárd forintot spórolt meg a Volvónak Van Damme

Óriási siker a Volvo vírusvideója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

The Epic Split című alkotásával a Volvo Trucks úgy etette meg hirdetését internetezők millióival, hogy azok boldogan kattintották és osztották meg.


A videó az egész világon elterjedt és már az első négy hét után minden idők legnézettebb autóipari reklámfilmje volt a Youtube-on. November 14-e óta közel 60 milliószor nézték meg a reklámfilmet amelyben két tolató Volvo FM kamion visszapillantó tükrén állva a 80-90-es évek karatés filmjeinek belga sztárja, Jean-Claude Van Damme szigorúan néz, majd lemegy spárgába. A videó a közösségi csatornákon, valamint a hírportálokon keresztül terjed, már több ezer online, illetve offline párbeszéd tárgya volt, és önmagában is jelenséggé vált, számos utánzatot, paródiát inspirálva hírességektől és másoktól egyaránt.
Hirdetés

A videót több mint hatmilliószor osztották meg a közösségi hálózatokon, több mint tízmillió találatot eredményez rákeresése a Google-n, eddig mintegy húszezer online cikk született a reklámfilmről, a volvósok szerint az akció becsült médiaértéke hetven millió euró, azaz 21 milliárd forint. Annyi mint egy combos, több száz kamionból álló flotta ára.
A Volvo Trucks 2012 ősze óta hat látványos filmet készített el az ugyanezen időszak alatt bevezetett öt új tehergépkocsi újításainak bemutatására, a van damme-os a dinamikus kormányzás pontosságának és menetstabilitásának kihangsúlyozására szolgált.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?