2016 nagy bukásai a Nordschleifén
Törtek az autók rendesen idén is a Zöld Pokolban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Érdemes néha visszanézni a legendás versenypálya videóit. Egyre népszerűbb a Touristenfahrten az amatőrök között is, sokan otthagyták a lökhárítójukat idén is.
Szinte már külön videós műfajjá növi ki magát a Nordschleifén való autótörés vadászat. Idén is rengetegen videóztak és töltötték fel a legnépszerűbb megosztóra, most az idei nagy bukásokból szemezgetnénk egy kicsit. Ahogy az a fenti videóban is látható, nagyon sok amatőr otthon épített, vagy akár széria autóval hajt föl a legendásan nehéz és kiszámíthatatlan versenypályára. Sokan közülük megússzák kisebb törésekkel, horzsolásokkal, a kevésbé szerencsések lökhárítókat hagynak ott, de nem ritka a futóműtörés sem.
Ahhoz azért komoly tempót kell autózni, hogy megborítsuk az autót, de előfordul ez is, mivel bukótér nem igazán van. A szerencsésebbek lepattannak róla, aki viszont beleakad, rendszerint nem ússza meg horpadt sárvédővel. Láttunk szerencsésen végződött megpördült veterán Mercit, sokakat megviccelő és komoly költségekbe verő olajfoltot kékpólós önjelölt tekebábúval, valamint sárga zászlót figyelmen kívül hagyó honfitársunkat is. Nem szabad megfeledkezni az idei év legdrágább összetört autójáról, ami a Koenigsegg One:1 egyik tesztpéldánya volt. A legemlékezetesebb viszont egy szörnyű baleset, ahol egy huszonéves Civic pilótája csúszott meg, majd az egyik pályakarbantartó Zafirába csapódott. A Civicben ülők nem élték túl, és többen megsérültek. Hiába szabad a Nordschleife mindenki számára, fontos észben tartani a képességeket és a lehetőségeket is.
Ahhoz azért komoly tempót kell autózni, hogy megborítsuk az autót, de előfordul ez is, mivel bukótér nem igazán van. A szerencsésebbek lepattannak róla, aki viszont beleakad, rendszerint nem ússza meg horpadt sárvédővel. Láttunk szerencsésen végződött megpördült veterán Mercit, sokakat megviccelő és komoly költségekbe verő olajfoltot kékpólós önjelölt tekebábúval, valamint sárga zászlót figyelmen kívül hagyó honfitársunkat is. Nem szabad megfeledkezni az idei év legdrágább összetört autójáról, ami a Koenigsegg One:1 egyik tesztpéldánya volt. A legemlékezetesebb viszont egy szörnyű baleset, ahol egy huszonéves Civic pilótája csúszott meg, majd az egyik pályakarbantartó Zafirába csapódott. A Civicben ülők nem élték túl, és többen megsérültek. Hiába szabad a Nordschleife mindenki számára, fontos észben tartani a képességeket és a lehetőségeket is.
azért ha egy jó szimulátorral mész rajta párezerszer előtte majd saját kocsi, amit nagyon jól ismersz, akkor azért tudni fogod, hogy mi merre hányméter…
Én is nagyon szeretnék eljutni a Nordschleifera, és ezek a videók (meg persze a többi, akár baleset nélküli youtube videók) egyre jobban megerősítenek abban hogy a Ringtaxi a legjobb választás egy “Nordschleife-szűznek”.
Érdekesek ezek a videók. Némelyikből még tanulni is lehet.
Minden esetre jobb nézni mint átélni. 🙂