Más az orra, de alapvetően megtartotta a már ismert Seal vonásait
Jól megy a szekér manapság a BYD-nek Európában, hiszen júliusban például
Magyarországon is átvették a vezetést a villanyautó-piacon a márkák rangsorában. Az aktuális eladási tendenciák tudatában viszont úgy tűnik, hogy belső égésű motorok nélkül nem lehet áttörni azt a bizonyos üvegplafont, ezt pedig már
a kínai gyártó elnöke is elismerte egy korábbi interjúban. A hírek szerint az egyik konnektoros hibrid modell a Seal lehet, amelynek a technikai specifikációt nemrég ismertette a márka.
Hátul a kipufogó árulkodik a benzinmotor jelenlétéről
A hivatalosan Seal 07 DM-i névre keresztelt modell a BYD ötödik generációs hajtásláncát kapja, amelynek szívét 1,5 literes, 100 lóerős, vagy egy 1,5 literes, turbóval megtámogatott 155 lovas benzines erőforrás adhatja. Előbbi esetben 215, míg az erősebb verziónál 268 lóerős villanymotor párosul a belső égésű társához. A kínai CLTC ciklus szerint a belépő szinten 70, a csúcsmodellnél pedig 125 lokálisan emissziómentes kilométer érhető el. Ám ennél sokkal érdekesebb a kombinált hatótáv, amely a márka közleménye szerint 2000 kilométer (!) is lehet, amely javarészt a 3,4 l/ 100 kilométeres étvágynak köszönhető. A Seal 07 DM-i-be a BYD Blade lítium-vasfoszfát akkumulátor kerül kiviteltől függetlenül, viszont a pontos kapacitást nem árulták el.
Az utastér ismerős lehet az általunk is tesztelt európai verzióból, bár némi változás látható a középkonzolon, és a kormány közepén is újdonság a BYD felirat dizájnja
Kínában a belépő szintű modellt 7 millió forintnak megfelelő jüanra lőtték be, de a csúcsváltozat ottani árát is sikerült 10 millió forint alatt tartani. Az európai bevezetésről egyelőre nincs hivatalos megerősítés, ebből kifolyólag a nyilvánosságra hozott árcédulákból sem érdemes messzemenő következtetéseket levonni.