Már itthon is rendelhető a DS 9 E-TENSE
Kizárólag konnektoros hibrid hajtásláncokkal rendelhető a DS 9 impozáns limuzinja. Az E-TENSE 225 elnevezés egy 180 lóerős, 1,6 literes (természetesen turbós) benzinmotorból és egy villanymotorból álló hajtásláncot takar, ennek rendszerteljesítménye, ahogy a neve is mutatja 225 lóerő. Erejét 8 fokozatú automata sebességváltó továbbítja az első kerekekhez. Akkukapacitása pedig 11,9 kW, ezzel akár 48 kilométer is lehet a tisztán elektromos módban megtehető táv.
Kétféle hajtáslánccal kérhető a DS limuzinja
Az E-TENSE 360 4x4 benzinmotorja 200 lóerős, viszont két elektromos motorral párosították, így rendszerteljesítménye 360 lóerő, és ez mind a négy kerékhez eljut. Lítium-ion akkumulátora ugyanúgy 11,9 kW-os, de hatótávolsága egy kilométerrel kevesebb villanymódban, tehát 47 km. Mindkét változathoz jár a 7,4 kilowattos fedélzeti töltő és a háztartási aljzathoz csatlakoztatható Mode 2 töltőkábel, de a köztéri töltőkhöz is alkalmas Mode 3 már feláras. A két felszereltségi szint pedig a Performance Line+, illetve a Rivoli+, amelyek főleg az utastér stílusában térnek el.
A belépő szint a Performance Line+ a 225 lóerős hajtáslánccal 19[nbsp]290[nbsp]000 forintért. A 360 lóerős változat pedig 22[nbsp]690[nbsp]000 forintról indul.
A Rivoli+ esetében a gyengébbik változat 20 690 000 forintról startol, az erősebb, összkerekes modell pedig 24 090 000 forintba kerül.
A felszereltségi szintek eltérő stílusú utasteret adnak