190 lóerővel erősít a Nissan Pulsar
Tovább bővül a Nissan Pulsar motorpalettája
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A tavaly bemutatkozott Nissan Pulsar kínálata egy erős 1.6 DIG-T turbós benzinessel bővült. A 190 lóerős blokkal szerelt autó már hazánkban is elérhető.
Azt már korábban is tudtuk, hogy az alap dízel és benzines motorok mellett egy erősebb kivitelt is piacra dob a Nissan a tavaly bemutatott Pulsarból. A 190 lóerős turbós benzines 240 Nm forgatónyomatékot nyújt 2000-4000 1/perc fordulatszám-tartományban. 0-ról 100 km/órára 7,7 másodperc alatt gyorsul. Vegyes fogyasztása 5,7 l/100 km. A motoron kívül módosított felfüggesztést, kormányművet és merevebb karosszériát kap a csúcs Pulsar. Hátul új lengéscsillapítók és 18 colos könnyűfém kerekek is szériaként járnak az autóhoz. Hazai ára Acenta felszereltséggel 6,53, míg a legmagasabb Tekna csomaggal 7,42 millió forintról indul.
Egy kicsit talán részletesebben?! Több dolgot is írtam.
A hozzászólásodban.
És szerinted hol nem állítok igazat?
Szerintem te nem mondasz igazat.
Igen, a Renault pénze mentette meg a csődtől.
Egy évvel később már a Nissan tartotta el a Renault-t, és azóta is…
Fáj az igazság?
Mindjárt jön a nyelvééésztrollunk és leoszt mindenkit. 🙂
Jaj az a Honda… no az Autó !
Kempelen, Kempelen.
Miben rebellis a Honda vagy a Toyota?
Tudod kint van az új Type R 300+ lóval amit szétfikáztál abban a Honda cikkben. Utánna nézhet bárki. És még te írod hogy ízlést ne bizonygass?
A toyota meg a hibriddel piac vezető ha jól tudom és a legkisebb Yaristól a legnagyobb Lexusig lefedi az egész hibrid autóválasztékot.
Mit akarsz te itt tulajdonképpen bebizonítani?
Na és mitől voltak fapadok?
Bizony ültem, nem csak úgy ontom a szavakat…. és tényleg fapadok voltak.
[i]“A piac elismeréssel beszélt eddig a Nissanról.”[/i]
Minden bizonnyal ezért kellett a Renault pénze, hogy a csődtől megmentse. Hááááát, nem vagy ma nagy formában. 😀
Rebellis újdonság? Te tudod mit jelent ez a szó? 😀 Miben lázadó a Toyota, vagy a Honda?
15-20 évig a Ladára is lehet számítani.
Kemény műanyag???
Nem ültél még olyan autóban, amit fikázol. Vagy ebben nem. Vagy egyikben sem. :-DDD
Azért ne gondolt, hogy amit leírtál, az a rögvalóság. Ez a te véleményed, a piac majd kialakítja a ténylegeset az autóról.
Ízlést ne bizonygass.
Egyetértek. Szerintem is jól néz ki, hasonlóan az új Vitarához,…..:) Gajdán úr meg még sokan istenítik a VW-ket…. 4-5 éves touran vagy passatba beülve… hát nem is az a jó kifejezés h fapad. A kemény műanyagok stb… és mindezt megkapod iszonyat áron. Összeszerelés minősége? 94-es opel 1.7 dízelben semmi nem zörög, és nem azért mert a motor zajától nem hallod 😀
Fura, egy csomó helyen unalmasnak és maximum középszerűnek tituálták a Pulsar szériát, ennek ellenére nekem nagyon tetszik. Lehet azért mert magyar átlag polgár szemléletével gondolkodok, de:
– Kb. az 5 millió Ft-os ár az a lélektani határ amit életében egyszer, kölcsön felvételével egy szerencsétleg átlag magyar paraszt még épp meg tud engedni magának. Értem én hogy az év autója VW Passat marha jó, biztos az, de 12 millióért inkább nem mondom hová dugdoshatják…
– Mindenben középszerű de pont ettől kitűnő: nem egy sportkocsi, de azért van annyi nyomatéka hogy lehessen vele kicsit virgonckodni a nyáron, mellette tágas és kényelmes, tehát kiszolgálhatja az embert fiatalként és családapaként egyaránt.
– Viszonylag olcsónak ígérkezik a fenntartása ill. megbízható, jól kitalált/összerakott kis gép érzését kelti.
– Ha nem is fényűző luxusverda, de szép, fiatalos, modern a megjelenése, bármilyen helyzetben büszkén szállhat ki belőle az ember.
Mi kell még?
Ha lenne miből most autót vásárolnom, tuti a következő 3-ból vélasztanék:
– Nissan Pulsar
– Toyota Auris
– Honda Jazz (a 2015-ös új ami még nem ért el hozzánk)