A Mitsubishi Lancer egy dolog, a Lancer Evolution pedig egy egészen másik dolog. Az Evo legendája természetesen a ralipályák murváján kezdődött: '92-ben került piacra az első generáció a homologizációs eljárás miatt utcára engedett versenygépből. Hivatalosan 10 generációt élt meg a típus, ám az utolsót sokan nem tekintik
"igazi Evo modellnek", hiszen az már egy teljesen új motorral az orrában, a nyolcadik generációs Lancer alapjain látta meg a napvilágot, majd a megszokott egynéhány év helyett közel egy teljes évtizeden át gyártásban maradt. Ha így nézzük, akkor az utolsó, igazi, Stroker motoros Evo példányok egyike a hirdetés tárgya, a leírás alapján pedig nem elég, hogy kiváló állapotban maradt fenn a 164 ezer megtett kilométer során, még igényes, óvatos módosításokkal is felfrissítették az autót az utóbbi években. Te bevállalnád ennyiért ezt a legendát, vagy inkább a kék-sárga alternatíva láttán dobban meg a szíved? Várjuk a válaszokat a kommentmezőben!