A fényszórói ismerősek lehetnek Amerikából
Bármennyire is egy mezei terepjárónak tűnik, szerencsésnek kell lenni ahhoz, hogy valaki megkaparintson egy ilyet, mivel elsőkörben mindössze 1000 darab készül belőle, és kizárólag online lehet megrendelni. A 330 egy klasszikus terepjárót idéz, ezt a dimenziói is alátámasztják: 4,77 méter hosszú, 1,97 méter széles, és 1,96 méter magas, a tengelytávja pedig 2,75 méter. Az első terepszöge a gyártó szerint 36 fok, míg a hátsó 33, a gázlómélysége 75 centiméter.
A hasmagassága 24,2 centiméter
robusztus, terepjárós a kiállása a szögletes vonalakkal
Kínai autó lévén az utastér fényűző - legalábbis terepjárós szemmel nézve - a piros üléskárpit mellett az ezüstszínű berakások sokat dobnak az összképen. A műszerfalon két kijelző található: a műszeregység és az érintésérzékeny multimédiás kijelző is egyaránt 12,3 colos. Ezentúl kerül a középkonzolra egy 50 wattos telefontöltő pad, de az autó támogatja a hangvezérlést is, sőt, a vezetőülésbe a hűtés-fűtés funkció mellett masszás is kerül.
Az utastér terepjáróhoz képest csicsás, de még nem megy át giccsbe
Motorfronton a régimódira esküszik a Tank, hiszen 3,0 literes, V6-os erőforrás kerül az autóba, amely 355 lóerő teljesítményre és 500 newtonméter nyomatékra képes. Azt talán mondani sem kell, hogy négykerék-hajtással rendelkezik, illetve egy kilencfokozatú automata váltóval, de a V6-os motor mellett egy 48 voltos villanymotor is fellelehető a karosszériában, így 100 kilométerre vetítve a fogyasztása akár 11,9 liternél is megállhat. A Tankot Kínában 330 ezer jüanra, vagyis nagyjából 16,5 millió forintra árazták be.
A 330 képes kétféle (alacsony és magas sebességű) két- és négykerék-hajtással is közlekedni