Hasáb formájú celláról van szó, amely 3,6 V névleges feszültségű, és 157 Ah-s, de a legfontosabb tulajdonsága az, hogy a várható élettartama 1,5 millió kilométer, azaz nagyjából ugyanaddig marad használható, mint a manapság kapható dízelmotoros kamionok és nehéz teherautók.
Az új cella sorozatgyártása a Northvolt észak-svédországi gyárában már el is kezdődött, és a Scania még az idén elkezdi az ilyen cellákból álló akkumulátorcsomagok összeállítását egy új üzemben, a cég székhelyén, Södertäljéban.
Ezzel egy fontos akadály hárul el az elektromos teherautók tömeges elterjedése elől. Már csak néhány másikat kell elhárítani, amilyen a megfelelő teljesítményű töltőhálózat hiánya, vagy az elektromos hajtás jelentős felára. Az optimistább jóslatok szerint azonban ezek is elhárulnak az évtized végéig.