Nincs olyan, amire ne lenne jó az új L200 (kép: Carscoops)
Megérkezett a Mistubishi egyik legismertebb modelljének, az L200-as pick-upnak a legújabb, immár hatodik generációja. A Thaiföldön leleplezett autó szigorúbb és szögletesebb dizájnt kapott, de arculata illeszkedik az utóbbi idők új Mitsubishijeinek stílusához. Új fejlesztésű a létraalváz, ezáltal a torziós szilárdság sokat javult, illetve átdolgozták a felfüggesztéseket is, aminek köszönhetően nem csak a földutakon állja meg a helyét az L200, de aszfalton is kényelmes utazást biztosít.
Dízellel üzemel az új L200-as, 2,4 literes négyhengerese 148, 181 vagy 201 lóerőt ad le. Hatsebességes kézi vagy automata váltóval rendelhető az autó, de széria az összkerékhajtás, bár felárért komolyabb differenciálzár is párosulhat hozzá. Minden irányban megnőtt a pick-up, így bőven jut hely az utasoknak és a rakománynak egyaránt. Javult az L200 vontatóképessége, így már felveszi a versenyt a legfőbb riválisokkal, mint például a Toyota Hiluxszal vagy a Nissan Navarával. Háromféle mérettel kérhető az autó: dupla, másfeles és szimpla kabinnal. A modellből az öt generáció során már több milliót eladtak szerte a világon, és a hatodik L200-ashoz is nagy reményeket fűz a márka, ami ismét növekedési pályára szeretne állni.
Új az alváz, a felfüggesztések és a stílus
Ahogy azt a
Carscoops is kiszúrta, Thaiföldön demonstrálták azt is, mennyi célra használható az új L200-as, ez látható a fenti videóban. Gyárilag is rengeteg opciós felszereltség kérhető az autóhoz, és természetesen nem lesz hiány a gyártótól független átalakító cégek egyedi extráiból sem. A két legérdekesebb konfiguráció a sportos L200-as és a raliváltozat volt - előbbi a másfeles kabinos változatra épül csökkentett hasmagassággal, szélesített sárvédőkkel, diffúzorral és légterelőkkel, míg utóbbi többek között az erősen matricázott külsőről, terepgumikról, szénszálas motorháztetőről és bukókeretről ismerhető fel. Persze hétköznapibb célokra is lehet használni az L200-ast, például kempingezésre, ha valaki felszereli az autóhoz rögzíthető lakóegységet. Itthon természetesen nem feltétlenül lesz minden konfiguráció elérhető, de a fenti képek bizonyítják, milyen sokoldalú lett az új L200.
Hi-tech-nek nem nevezhető a beltér, de vannak azért vezetéssegítő és biztonsági asszisztensek
Reméljük az autó jobb lesz, mint a marketinganyag, mert ez élő bemutató videónak is nagyon amatőr és ciki.