Izomautó nélkül marad a Nissan Európában
Kevés modellnek adatik meg annyi idő a gyártószalagon, mint a amennyi a Nissan GT-R jelenlegi generációjának megadatott. 13 éven át értékesített Európában GT-R-eket a Nissan (2009-ben kezdték az európai forgalmazást), így várható volt, hogy előbb vagy utóbb kivonják a forgalomból a japán sportautót. Már 2021 őszén is
érkeztek hírek a GT-R jövőjével kapcsolatban, azonban az utódmodellel kapcsolatban hivatalos bejelentés azóta sem történt, a gyártás végeztével pedig a Nissan kínálatából eltűnik az összes sportautó, ugyanis a 370Z utódjaként érkező
Z modell nem kapható kontinensünkön, szintén az emissziós szabályozás miatt.
Hivatalos bejelentés egyelőre nincs, azonban a híresztelések szerint készül a GT-R utódmodellje
A Nissan egyébként a tavaly júliusban életbe lépő új hangszennyezési szabályozással indokolta a gyártás befejezését, mert elmondásuk szerint ennek már nem tud megfelelni a GT-R. Ez a szabályozás 2026-ban tovább szigorodik, így minden bizonnyal számos egyéb, sportautókat gyártó márka is kénytelen lesz alkalmazkodni. A Nissan az ausztrál piacról is a szigorodó szabályok miatt kellett száműzze modellpalettájáról a GT-R-t; akkor az átalakított törésteszteken bukott meg a japánok legendás autója.