A gyári GR Suprának semmi esélye a dragster ellen, 11 ezer lóerő nem viccel, lazán 500 fölé gyorsítja a versenyautót
A hazai autósport berkein belül nem vált igazán népszerűvé a negyed mérföldes versenyszám, de az Egyesült Államokban hagyománya van a 402 méteres megmérettetésnek. Az utcai autók mellett dragsterek is versengenek egymással, az ilyen járművek a negyed mérföld koronázott királyai. A Toyota több ízben épített már dragstert, amelyeket marketing szempontból az utcai autókéra hajazó műanyag burkolattal láttak el, készült már Celica, Solara és Camry kinézetű versenyautó.
A szabályok szerint 8,2 liter lehet a maximális lökettérfogat, a kompresszió elég alacsony, csupán 6,5:1
A 2022-es idénybe egy GR Suprára hajazó szörnyeteggel áll rajthoz a Toyota. A hordó méretű hátsó kerékkel szerelt dragstert egy 8,2 literes V8-as hajtja, ami körülbelül 11 ezer lóerő leadására képes, persze csak néhány pillanat erejéig. Ilyen igénybevétel mellett csupán pár másodpercet kell kibírnia a motornak, négyszáz méter alatt 50-60 liter üzemanyagot
(ami nitrometán és metanol keveréke) éget el a járgány, így igen gazdaságtalan lenne a Balatonra dragsterrel menni.
Az alvázas versenyautó karosszériája műanyag, amit mindig valamelyik szériaautó külsejére formálnak
A legerősebb GR Supra 5,5 g-s gyorsulásra képes, ami sokkal több egy Forma-1-es autó értékénél, ez már a vadászgépek szintje. Ennek fényében nem tart sokáig a verseny, 402 méter megtételéhez kevesebb mint négy szekundumra van szükség, a célvonalat 530 km/h-val képes átszelni a dragsterré avanzsáló GR Supra.