1001 lóerős BMW M6 – ez nem mese…
Brutális BMW M6-ost készített a G-Power
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez nem az 1001 éjszaka meséi, ez az 1001 lóerős BMW M6, amit a G-Power készített. Ezzel a Bugatti Veyron szintjét hozza, ám mégsem megy úgy.
A német G-Power legújabb büszkesége a Bugatti Veyron erőszintjét hozó, azaz 1001 lóerős, előző szériás, E63-as BMW M6. Az Egyesült Arab Emirátusokból származó megrendelő kérésére készített kupéban a gyárilag 507 lóerős 5,0 literes V10-es szívómotorból kettős kompresszorral hozták ki a 8000 1/perc fordulaton jelentkező 1001 lóerős teljesítményt. A nyomaték 520-ról 900 Newtonméterre nőtt, s 6100 helyett már 6000 1/perctől élvezhető.
A csaknem kétszeres motorerő ellenére a csak hátul hajtó M6 100 km/órára gyorsulása nem túlzottan, 4,6-ról 4,3 másodpercre csökkent. A 250 km/órás korlátozott végsebesség helyett viszont akár 370 km/órás tempóra is képes. 200 km/órára 9, 300-ra 21,5 másodperc alatt gyorsul.
A titán kipufogórendszerrel is felszerelt G-Power M6, teljes nevén G6M V10 HURRICANE CS karbonszálas egyedi lökhárítókat, 400 mm átmérőjű kerámia féktárcsákat kapott 21 colos alufelnijei mögé. Futóművét a Nürburgringhez hangolták, miként a bőr-alcantara kárpitozású, karbonszálas betétekkel díszített, kagylóüléses utastér is versenyhangulatot kapott. Új sebességmérőjébe pedig 400 km/órás legnagyobb értéket írtak, hogy ne lehessen kiakasztani.
Vajon miért nem hagyja már a „szakma” ezt a lóerőzést?! KILOWATT!!! – Ez van a forgalmiban is.
Ma már nem „akózunk,” „rőfözünk”, „katasztrális holdazunk”. Még egyszer: KILOWATT! Üdv.