Még a márkára jellemző LED nappali menetfényt is megkapta a dragster, a minél élethűbb látvány érdekében. Háromszorosára nőtt a 2,5 literes, öthengeres motor teljesítménye. Hátul fékezőernyő található, ez hatásosan lassítja a nagy tempóról megálló versenyautót
Ez nem az a luxusszínvonalú környezet, amit az Audi A5 tulajdonosok ismerhetnek
Hogy miért éppen Audiból épít valaki gyorsulási versenyekre kitalált dragstert? A válasz egyszerű, napjainkban a négykarikás gyártó már teljes értékű tagja a világszerte ismert és elismert prémiummárkák táborának, így a versenyeken is kihasználható tulajdonság, hogy rá irányul a figyelem. Az Eklund Racing fehér színű versenyautója voltaképpen csak külsőségeiben mutatja magát A5 kupénak, az ultrakönnyű karosszériahéj alatt speciális felépítmény és technika rejtőzik. Az RS3 Sportback 2,5 literes, 340 lóerős, öthengeres turbómotorjából teljes átépítéssel és nitrós befecskendezéssel 1000 lóerőt sikerült kihozni, és az erő a hátsó tengelyen fog talajt. Ahogy a dragstereken szokásos, a hatalmas, ballonos abroncsokat nagyon puhára fújják, és indulás előtt tapadást javító anyaggal locsolják fel a pályát, ahol a pilóták a kerekek kipörgetésével, látványos füstfelhővel melegítenek be. Hogy a standard távnak számító negyed mérföldön, azaz 400 méteren milyen időre képes az Eklund Racing kocsija, egyelőre nem tudható, ugyanis éles futamon még nem próbálták ki az Audi A5-nek látszó gépet.
Csak a versenypályán fitogtathatja az erejét az Eklund Racing által épített 1000 lóerős szörnyeteg, a közúti szállítása trélerrel történik
Audi dragster?Miért ne?Hiszen az S2 Audikból őrült gépeket szoktak építeni,ami simán veri a Vipert,vagy Novát.Én azt mondom,ha ez az autó lenyom 400 méteren egy jól felkészített S2-est,akkor már jól sikerült.