LED-es menetfény, óriási felnik a továbbra is Mercedes-alapú, de immár kihelyezett, kézi gyártású és külső forrásból finanszírozottan épített Coupén
Van autó, amihez képest az S-osztályú Mercedes is csak kommersz négyajtós, ez pedig a Maybach. A Daimler konszern luxuslimuzinját azonban nem ette meg a prémium-közönség. Talán épp azért, mert túlzottan kötődik a S-hez. A márka palettájának bővítése és megújítása régóta várat magára, most egyedi módon, többszörös külső segítséggel valósul meg. A németországi, egyedi karosszériák építésére specializálódott Xenatec közreműködésével és a szaúd-arábiai Auto Kingdom anyagi segítségével, mintegy 70 millió eurós beruházással épülhet meg a Xenatec Crusierio Coupe, melyet Daimler körökben inkább Xenatec Maybach 57 S Coupe néven emlegetnek. Az üzleti terv szerint 3 év alatt mindössze 100 példány készül majd a kétajtósból. Azzal számolnak, hogy ezt a mennyiséget már a gyártás első éve alatt sikerül is eladni. Hogy mi lesz utána, arról egyelőre nincs hír. A Coupe egyébként, igazi 57-es, azaz 5,7 méter hosszú. Nevében az S a dupla turbós, 612 lóerős, 1000 Newtonméter nyomatékú V12-es benzinesre utal. Ezzel a Coupe kereken 5 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/órára, végsebessége 275 km/óra.
Jellegzetesen Maybach a dupla panorámatetős és várhatóan mintegy 200 millió forintért, azaz 71 500 euróért megvásárolható Xeantec Maybach 57 S Coupe