Még az Egyesült Államokban is kivezették a kínálatból a Cadenzát - avagy az egykori Kia K7 néven, jelenleg pedig Kia K8 néven futó szedán ottani megfelelőjét - ám Koreában, a márka szülőhazájában olyannyira él és virul az 5,05 méter hosszú
"majdnem szedán", hogy még átfogó ráncfelvarrást is kapott idén a gyártó új, különleges arculatával és formanyelvével.
Nem csak a K8 külső méretei megdöbbentőek európai szemmel nézve, hanem a motoropciók is. A K8 alapmotorja ugyanis egy 2,5 literes benzinfaló, amely 195 lóerőre képes, egy lépéssel felette pedig ott a 3,5 literes V6, amely 295 lóerőt visz az aszfaltra, felárért akár mind a négy keréken. Környezetkímélő opció gyanánt gyárilag kérhető LPG-vel a nagyobbik erőforrás, illetve hamarosan egy hibrid opcióval is bővül a kínálat.
A beltér méretei és felszereltsége láttán méginkább meglepő, hogy mindössze 10 millió forintnak megfelelő összegért kínálják az alapváltozatot, a csúcsfelszereltség pedig 13,7 millió forintról indul. Természetesen Európa továbbra is legfeljebb álmodhat erről a modellről, már persze ha egyáltalán érdekel még bárkit is a potenciális újautó-vásárlók közül bármi, ami nem egy kompakt crossover.