10 darab készül a legújabb Ferrariból
A Ferrari japán piaci megjelenésének 50. évfordulójára készült a J50
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Különleges kiadással ünnepli japán piaci megjelenését a Ferrari, egy különálló modell készült az alkalomra. A J50 eddig nem alkalmazott formai megoldásokkal érkezett.
Jelenlegi Ferrarikon ilyen dizájnmegoldásokat nem alkalmaznak, a J50 minden egyes részlete egyedi. A dupla hátsó lámpák a régi modellekre utalnak, ahogy elöl a csomagtérfedél légbeömlői is
Annyira szereti japán vásárlóit a Ferrari, hogy külön modellt készítettek szigetországi jelenlétük 50. évét ünnepelve. Íme a Ferrari J50, ami a lemezek alatt valójában egy 488 Spider, de annyira más, hogy ezt elsőre meg sem lehetne mondani. Formailag nagyban különbözik attól, amit a Ferrari mostanában képvisel, egészen különleges megoldásokat alkalmaztak. A két első vízszintes lámpatest, az orrától vízszintesen bevágott karosszéria, valamint az F50-et idéző légbeömlők a csomagtérajtón egészen látványos külsőt adnak. Nem is beszélve a hátsó dupla kerek lámpákról, amilyeneket utoljára az F430-on láttunk.
Vízszintes fényszórók, hosszú vágás a karosszérián, két darabban mozgatható karbon tető, igazi különlegesség a J50
Egészen különlegesek a hátrafelé csapott oldalsó ablakok is, valamint a nyitható tető sem az eredeti megoldás szerint működik. A 488 Spiderhez képest a J50 teteje két darab karbonszálas műanyag elemből áll, amiknek az ülések mögött van hely. A technikai adatokról sokat nem árultak el, csupán annyit, hogy a V8-as duplaturbós, középre beépített motor 20 lóerővel erősebb, így a J50 690 lóerős. Bent kevés a változás, különleges szegést kapnak a kárpitok és az ülések. A J50 később igazán drága lehet, nem csak különleges formaterve miatt, hanem mert csupán 10 darab készül belőle.
690 lóerős a V8-as duplaturbós motor a japán piac ünneplésére csak 10 darabban készülő Ferrari J50-ben