A Land Cruiser abszolút rétegmodell, nem mindenki találja meg benne a számítását. Akinek viszont szól, nem fog csalódni benne. Kemény terepen nyúztuk, mutatjuk, mire képes, ahogyan azt is, mennyiért juthatsz hozzá itthon!
Premier előtt, az elsők között nézhettük meg az elektromos Puma Gen-E crossovert. De mit kínál a Ford legolcsóbb európai villanyautója? Máris mutatjuk, ahogyan azt is, itthon mennyiért lehet majd hozzájutni!
A Q5 harmadik generációjának külseje már egy ideje nem titok, a Sportback változat viszont csak most mutatkozik be, amelyet az elsők között nézhettünk meg!
A V-osztály leginkább a sofőrös limuzinok buszváltozatának illik be, ennek megfelelően a fókuszban a második üléssor áll, de a frissítéssel igyekeztek a vezetési élményt is jobbá tenni. Vajon sikerült?
7 évet kellett várni az A110 után, hogy újabb modellel rukkoljon elő az Alpine, viszont az A290-nel a Renault sportmárkája is belép az elektromos korszakba. Vajon a környezetvédelem oltárán feláldozták a vezetés élményét?
Nagyot gurított a villanyautók között a Kia. Az EV3 nemzetközi menetpróbája után nem igazán tudunk belekötni az autóba. Bárhonnan is vizsgáljuk, a kategória egyik legjobbja az első benyomások alapján.
Itthon próbáltuk a vadonatúj Explorert, amelyet kizárólag villanyhajtással, kifejezetten az európai piacnak fejlesztett a Ford. A német alapokra épülő újdonság a márka nagy reménysége az elektromosautó-piacon, de felveszi-e a versenyt a konkurenciával?
Erre mondják, hogy ezt nem láttuk jönni! A Lexus piacra dobta az NX valóban terepjárós változatát. Ha már SUV, akkor bátran merészkedhessen a vadonba. Vulkáni talajon próbáltuk!