A Suzuki utolsó felső-középkategóriás autója volt a Kizashi, ami Európában is szerencsét próbált, sokan nem találkoztak vele, most viszont motorolaj témában került elő.
Lelkiismeretes olvasói kérdés: vajon érdemes-e a vezetett szervizkönyves Opel Agilánál eltérni az elmúlt 150 ezer kilométeren használt olajtól? Motorolajdoktorunk választ ad.
Számtalanszor leírtuk már, hogy a fedélzeti kamera, azaz a dashcam az erősen ajánlott tartozékok között említhető. Most a Mio két profi újdonságot is mutat.
Az elmúlt napokban nagyjából egy hónapnyi csapadék zúdult le, sok úton vastagon áll a víz, ez pedig nagyon veszélyes, hiszen nagy esélyt ad az aquaplaning jelenségre.
A Nissan Almera alapvetően elnyűhetetlenségéről ismert, ezt támasztja alá, hogy egy 17 éves példány esetén is érkezik még arra kérdés, hogy milyen olaj való bele.
Már az egykor a hazai piac kedvencének számító első szériás Suzuki SX4-ek is bőven 10 év felett járnak, ennek ellenére remek gépek, ha az alap törődést megkapják.
Zsolt kérdezett, a Motorolajdoktor válaszolt. Nem csak a nevezett autónál fontos, hogy nézzük meg, milyen olaj való bele, s persze az, hogy olyat is tegyünk bele.
Hiába van casco biztosításunk, ha ellopják autónkat, biztosan rosszul fogunk járni, ezért aztán érdemes védekezni ellene. Megnéztük a leginkább ígéretes hazai szolgáltatást.