Van eleje, közepe és hátulja, ám nincs benne bonyolult hibrid varázslat, de hátul hajt és még eleganciát is sugároz. Ha definiálni kellene a sportszedán fogalmát, akkor könnyű dolgom lenne. Csupán mutatnék egy képet a BMW 330i-ről.
V6-os benzinmotor, 457 lóerős rendszerteljesítmény, hozzá "csekély" 2,4 tonnás üres tömeg és csupán 3,1 literes fogyasztás 100 kilométeren a katalógusadat szerint. Bolygómentés letudva?
A CR-V is megkapta az új Honda egyen-arcot a hatodik generációval, mellette megújult az e:HEV hajtás és eltűntek a kínálatból a fapados, elektromos rásegítés nélküli verziók. Íme a felhasználói szemmel is egyértelmű változások és újdonságok!
Minden aspektusból túlzás, de a jó értelemben. Az XM megosztó külsejéhez egy mesés belső társul, de a mosoly így is akkor fog kiülni az arcodra, ha a gázpedálra lépsz.
Mindenki tudja, hogy mi ez, mégis megéri beszélni róla: egy teljes hétig nyúztuk a Suzuki közel 25 milliós, konnektoros hibrid csúcsmodelljét, ráadásul abból is a frissített verziót. Íme a tapasztalatok!
Nincs mese, a SsangYong újdonsága egy igazi, kalandra kész terepjáró kell, hogy legyen: magas, szögletes és mindenütt az off-road életmódra utaló részleteket találunk a karosszériáján. Vagy mindez csak a látszat?