Három típussal indult el itthon a kínai BYD, amelyek közül mi az Atto 3-at teszteltük elsőként. Talán ez lehet a húzómodell is, hiszen a manapság oly divatos szabadidő-járművek közé tartozik, és nem vall szégyent, sőt!
Kipróbáltuk az Amarok új generációját, amely könnyedén letagadhatná, hogy egy átemblémázott modell. Hajtottuk autópályán, országúton, városban és a Tisza-ártéri dagonyában is, mindezt a téli mínuszokkal megfűszerezve. Íme minden, amit tudnod kell róla!
Kezdetben vala az e. A Honda villanyhajtású kisautója elnyerte a szakma elismerését, de kisautóként nem a kor divatjára adott válasz volt. Az e:Ny1 viszont már az. Egy teljesen villanyhajtású szabadidő-autó.
Még nem generációváltáson, csak egy kis ráncfelvarráson van túl a DS 3, amely a szokásos módon történt. Kicsit módosítottak a külsején, azonban a fontosabb dolgok a lemezek alatt történtek.
Minden téren azt tudja, amire tervezték: se többet, se kevesebbet. Így lehet a legpontosabban összefoglalni az új Kona Hybridet, ám fontos kibontani, hogy ez pontosan mit is jelent a valós felhasználás terén.
Kapott hideget-meleget az új BMW 7-es a merész formaterve miatt. Ám az igaz ínyencek messzebb látnak a formai játékoknál. Pontosabban beljebb látnak , mert ott a hetes lényege.
Amerikában és Kínában HR-V néven ismerik, Európába ZR-V megjelöléssel érkezett, ám a mérnökök valószínűleg csak Civic SUV-ként hivatkoztak rá, amíg készült. Vajon sikerült úgy a divathoz igazítani az ikonikus kompaktot, hogy ne vesszenek el az értékei?
Az új világ szele az Alfa Romeót is elérte, egy kisebb crossoverrel próbálják fenntartani a márka népszerűségét. Ebben a méretosztályban azonban nagyon nehéz hozni azokat az értékeket, amik naggyá tették a márkát. Sikerülhet a csoda a Tonale modellnek?
A második generációs Hyundai Kona meghízott az első nemzedékéhez képest, de ez csak előnyére vált. Furcsa kettősség rajzolódik ki a crossoverben, hiszen a futurisztikus formákon túl a retró láz is visszaköszön – és mindez nagyon jól áll neki.
A GLC manapság abszolút a Mercedes slágermodellje, amelynek kupé változata is népszerű. A hibrid hajtással az egyik legjobb városi terepjáró, mégis felmerül a kérdés: mi kerül egy 25 milliós autón 44 millió forintba?