A Mazda SUV palettáján ugyanúgy a CX-30 a középjátékos, ahogyan a CX-30 palettáján is a G150 a középső benzines. Ezzel már nincs erőhiány - de vajon mennyire takarékos?
Megmondom őszintén, hogy számomra mindig is összeegyeztethetetlen volt a dízelmotor a sportossággal. Hiába indultak a túraautó versenyeken és Le Mans-ban is dízelmotoros, komoly versenyautók. Az Insignia GSi szintén más téren domborít.
Bármennyire is szép az új Leon és jó a vérvonal, kevéssé érezni mögötte a koncepciót. Elég jó a vezetési élménye, de ilyet egyre kevesebben keresnek. A többi, amit ad, vajon elég lesz?
Veszettül jó arányokkal és formatervvel, óriási méretekkel és lehetetlenül jó vezethetőséggel érkezett az új Explorer. Jól áll neki a hibrid hajtás, még jobban, ahogy menni tud.
Épp annyira sportos az Octavia RS, amennyire a hazaúton kicsit megkergetnéd egy fáradt nap után. Az új modell kimondottan minőségi, részletgazdag, és az apró kiegészítőitől lesz igazi csemege.
Két töltőnyílása és zöld rendszáma árulja el csupán, arról azonban nem beszél a megjelenése, mennyire hatékony és kellemes társ a Kia Ceed kombi plug-in hibridként.
Ahogyan a Honda e, úgy az Opel Corsa-e is indul a hazai Év Zöldautója díjért. Nem kifejezetten egymás vetélytársai, ám árukkal és helyi emissziómentességükkel is hasonlók.
Egyre kevesebb versenyző van a miniautók kategóriájában, de a Hyundai i10 harmadik generációja nem veszi félvállról a küzdelmet, egész sokat tud, persze nem olcsón.