Egyenesen örömteli, hogy egy zöld rendszámos variáns itthon meg tudta előzni az évek óta legnépszerűbb dízel kivitelt. Vajon az 530e megérdemli ezt a kitüntetett figyelmet?
Csapatosan jön szembe az utcán, olyan presztízs nőtt köré, hogy már-már érinthetetlennek tűnik. Fölényes tekintélye és luxusautós konfigurálhatósága lenyűgöző, minden más területen minimum kérdőjeles.
Nagy kérdés, hogy meddig lehet rajta a zöld rendszám a 300 lóerő körüli prémiumautókon. De van ám jó hírünk, nem csak az ingyen parkolás és az egyéb adókedvezmények adhatják el őket.
Egyszerre járt nálunk két merőben eltérő karakterű kabrió, így nem állhattuk meg összehasonlítás nélkül. Viszont arra a kérdésre, hogy melyik a jobb, elég nehéz válaszolni.
A MINI is egy olyan filozófia, amin nem érdemes változtatni. Lehet belőle hosszabb, lehet nagyobb, lehet elektromos, az igazi akkor is a háromajtós marad, kabrióként pedig még annál is jobb.
A Ford Fiesta új lágyhibrid csúcsmotorja a crossoveresített Active verzióval itthon nem is rendelhető, Németországban azonban igen, így jutott hozzánk egy ilyen, német rendszámos tesztautó.
A brit luxusmárkák közül a Bentley az elsők között ült fel a SUV vonatra. Egyből sikeressé is vált a Bentayga, ám most nagyon jót tett neki, hogy a Continental GT formavilágát igyekeztek rászabni.
Mindenben hozza az átlagost az új SEAT Leon Kombi, amit pozitívumként értékelek. Aki nem ül bele a Golfba, valószínűleg tökéletesen elégedett lehet a spanyol testvérrel is.