Hogy mi a jó 2020-ban? A Jaguar F-Type mindenképp. V8, kompresszor, 2 ülés, összkerékhajtás, de csak a biztonság kedvéért egy lapos sportkupéban tökéletesen behangolva. Szóval ilyen egy igazi Jaguar.
Kezd színesedni a villanyautók piaca, de a hatékonyság és a divat két másik irányba tart. A Mazda újdonsága rendesen megkapó, de vajon a képességei elegek a piac kommersz, de hatékony modelljeihez?
F1-es és villanyautós tapasztalatával rögtön három legnépszerűbb modelljéből is hibridet készített a Renault. A belépőt a Clio jelenti, de belőle rögtön az R.S. Line csúcsverziót próbáltuk.
Az 5-öshoz hasonló prémium kombik még úgy is népszerűek, hogy a divat az SUV-knak kedvez. Jó, hogy sokan inkább a józanabb és elegánsabb felé húznak, az 5-ös Touring is sok szempont miatt vonzó.
Korunk politikája kierőszakolta a zöld rendszámos Audi A6 létezését. Szégyenkeznie persze nem kell a modelltestvérei között, de értelme csak akkor van, ha a tulajdonos is odafigyel a töltésre.
A CX-30 érkezésével, mintha kicsit háttérbe szorult volna a CX-3. Pedig, aki egy igazán kényelmes városi crossovert keres, a Mazda2 platformjára épülő CX-3-assal is jól jár. Enyhe frissítése után próbáltuk.
Felettébb ígéretesnek tűnt a menetpróbán, de vajon milyen hosszabb távon? Az ID.3 tesztje egyelőre nem volt kellően meggyőző, de már egy szoftverfrissítés is sokat segíthet rajta.
Jó irányba haladunk a villanyautók terén. A Mazda MX-30 is sokkal autószerűbb, mint az eddigi elektromos autók, bátran indulnál el vele messzebb is, de ezzel a hatótávval nem lesz egy álom.