Tavaly szó szerint berobbant a piacra az új SsangYong Korando. A negyedik generációs crossover nálunk 1.5-ös turbós benzinesével bizonyíthatta rátermettségét.
Pontosan olyan sportkupé az új M440i, amilyennek a márka fanatikusai szeretnék. Úgy programozták az összkerékhajtást, hogy ne legyen feltűnő, ha arról van szó. Ez az autó él a sofőr keze alatt!
A dizájnkérdést a második generációs Nissan Juke is kimaxolta, ráadásul egészen jól használható autó lett, kézi váltóval pedig még vezetési élményből is épp elegendőt ad.
Szokás szerint a zöldrendszámos Volvo XC60 árcéduláján is jó nagy számot látunk. A plug-in hybrid technika még mindig drága mulatság, ám ezt jobban el tudtam fogadni, mint az XC40 esetében.
Sosem fog kézen fogva járni a sportosság és a hatékonyság, dönteni kell. Erre a BMW-től leginkább csak egy választ várunk, és azt a 330e-nél meg is kapjuk.
A bemutatók után elérkezett végre az új Tucson első tesztvezetési lehetősége. Még nem rendes, egyhetes teszt csak néhány napos, ami alapján már bőven lehet elképzelésünk arról, milyen is lett.
Egy hét alatt 1000 kilométert autóztam a konnektoros Capturrel, volt időm kiismerni. Nehéz helyzetben van, túl erős a konkurencia, pedig ez sem rossz autó ám.