Az idei év egyik legfontosabb, ha nem a legfontosabb új modellje a harmadik generációs Dacia Sandero. Az aktuális Renault Clio műszakiságára épülő modell zongorázható minőségi előrelépést hozott.
Ideje megszoknunk: a csúcsmodellek ma a hibridek, így van ez a komfortra hangolt Citroën C5 Aircross esetén is. Erős, kényelmes, hibridként pedig nagyon kevés benzinnel is beéri, már ha eleget töltjük.
Kezdem egyre jobban megkedvelni a PHEV modelleket, pedig lassan értelmetlenné teszik őket a tisztán villanyhajtású autók. Ám a Mini Countrymanből még nincs ilyen változat. Megéri hát a PHEV?
Tavaly negyedik generációjába lépett a Toyota Yaris, vagyis megjelent belőle a második generációs hibrid. Csak a neve emlékeztet a régire, minden másban hatalmasat fejlődött.
Viszonylag szigorúan vették a ráncfelvarrás fogalmát a Volkswagennél, a Tiguan Botox-kúrája legalább jól sikerült, a frissen tartással kapcsolatban vannak kérdőjelek.
Nem gondoltam volna, hogy a könnyű, nem túl nagy teljesítményű sportautók rajongójaként egyszer ilyen mondat hagyja el a számat: de tényleg jót tett a Megane-nak az akksik tömege.
Vajon mit tudnak a villanyautók, mit tud mellettük egy plug-in hybrid, ha egy szűk 200 kilométeres kört szeretnénk megtenni egy téli napon? Megnéztük az Év Magyar Autója díj zsűrijével!
Mindig is a Soul Red Crystal (vörös) fényezést tartottam a leginkább Mazdákhoz illő színnek. A 100. születésnapot ünneplő Mazda3 modell a fehér fényezés, fekete felni kombóval szinte kisöpörte a gondolataimból a vöröset.