Csakis háromhengeres motorokat kaphat, dízel nincs. Még mindig egyszerű, de már messze nem fájóan. A Dacia Sandero pont az az autó, amire szükség van, semmi több.
„Zöld? Szuperzöld!” – hangzott el a szállóigévé nemesült párbeszéd az Ötödik Elem című filmben, talán még emlékeztek rá. Hát, nekem is az jutott először eszembe a Puma ST-ről, hogy szuper, és persze zöld!
Tavaly a Jazz után a CR-V is megkapta a Honda e:HEV logóját, pedig a hajtáslánc nem változott, csak egyéb szolid frissítést kapott a Sport Line széria által.
Ma már nem csak a prémiumgyártóknál találjuk meg a legmodernebb extrákat. A Kia magasra merészkedett a Sorentóval kínálat és minőség tekintetében is, még az árat is jól lőtték be.
Igazából két dolog járt a fejemben, amikor a „nem nehéz” címet adtam a konnektoros hibrid X1 tesztjének. Az egyik az, hogy tényleg nem érezni nehéznek az akksipakk ellenére sem, a másikat pedig máris kifejtem lentebb.
Vannak azok a színkombinációk és formák, amiktől még férfiként is könnyen ellágyul a szívünk. A negyedik Yaris ilyen. Nézzük, mit tud hibridrendszer nélkül!
Az idei év egyik legfontosabb, ha nem a legfontosabb új modellje a harmadik generációs Dacia Sandero. Az aktuális Renault Clio műszakiságára épülő modell zongorázható minőségi előrelépést hozott.