Itt egy kis kígyó, ott egy kis Willys Jeep, a talpunk alatt morze kódok és mindenfelé Jeep maszkok néznek velünk szembe. A hangulat tehát elég jó a Compassban, de ez minden?
Egyedi formája mellett kategóriája legszélesebb hajtáslánc-palettájával száll harcba a Hyundai Tucson, a 200 lóerő feletti teljesítmény-tartományban csakis hibridekkel. Kipróbáltuk a 230 lóerős öntöltő rendszerűt.
Egyszerre érkezett benzines, dízel és elektromos verzióival a legújabb Citroën C4, elsőként a konnektoros, nyomatékbajnok verziót próbálhattuk hosszabb távon.
Szabadidő-autóktól hemzsegő korunkban igazi felüdülés már egy szedán, amit a hírek alapján már temet az autóipar. Ám az S60 is bizonyítja, hogy akinek a halálhírét keltik, az bizony még sokáig élhet.
Sokféle változatban járt már nálunk a Ford Focus aktuális generációja. A típus újdonsága most a lágy hibrid rendszer, amelynek hatékonyságát szerencsére lemerhetjük a korábban tesztelt, egyliteres, háromhengeres ST-Line modellhez viszonyítva.
Elöl benzin, hátul villany, propelleres, de nem BMW. Mi az? De, BMW, csak kicsit másként. Két motorja van és fura formája, az X2-ben viszont ott van az a feeling, amit jól tud a gyártó még mindig.
Nem telik el úgy egyetlen perc sem az utakon, hogy ne jönne szembe legalább egy Arteon, ha nem kettő. Öncélú divatozásnak tűnhet, de nagyon könnyen védhető, miért inkább ez egy Passat helyett.
Tartósan tesztelünk egy ötajtós Renault Megane-t. Már négy hónapja szolgál nálunk, több mint 3000 kilométert mentünk vele, és most megosztjuk veletek a tapasztalatainkat.
Az új Kia Sorento palettáján a 200 lóerős dízel a belépő verzió. Persze ez is kérhető fényűző ellátmánnyal, s így már abszolút prémiumautós érzetet ad, sőt, akár a közel kétszer ennyibe kerülő Audi Q7-et is eszünkbe juttatja.